הניצחון של מכבי על הפועל חדרה המשיך את התקופה הנפלאה של הצהובים עם ניצחון עשירי ב-11 המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

למעשה, שחקניו של ולדימיר איביץ' הגדילו את הפער בפסגת ליגת ג'פניקה ל-21 נקודות ובכך קבעו שיא ישראלי חדש! מדובר בהפרש השיא של כל הזמנים למוליכה בליגה הבכירה של ישראל.

עד היום השיא עמד על 18 נקודות, של מכבי העונה ושל מכבי חיפה שעשתה זאת בעונת 2004-05 במחזור ה-22.

בנוסף, מכבי גם הפכה למוליכה עם הפרש הנקודות הגדול ביותר באירופה על פני המקום השני. עד הערב יאנג בויז משוויץ נהנתה מיתרון של 19 נקודות על פני באזל והיתה השיאנית האירופית בעונה הנוכחית, אך 3 הנקודות מול חדרה שינו כאמור את התמונה לטובת מכבי.

לשם השווא,ה ליגות נוספות בהן נהנות מהמוליכה מיתרון משמעותי הן הליגה במולדובה, שהסתיימה בנובמבר, עם הפרש 18 נקודות לטובת שריף טירספול, הליגה הקזחית בה לאסטנה יש יתרון 15 נקודות, האוסטרית עם רד בול זלצבורג (14+) והצרפתית עם פ.ס.ז' (13+). ליובנטוס יש יתרון של 11 נקודות בראש הטבלה באיטליה.

מכבי ופרדראג ראיקוביץ' גם המשיכו את היכולת ההגנתית הטובה שלהם עם שמירה על שער נקי בפעם ה-3 ברציפות.

ב-20 משחקי ליגה ספגה מכבי עד כה 10 שערים. ראיקוביץ' שיחק בכל המשחקים והמשמעות היא שהוא כמובן סופג שער רק בכל 180 דקות – בהחלט מרשים.

דור מיכה המשיך לספק מספרים והעלה את מאזן הבישולים שלו ל-12 בכל המסגרות העונה. 8 מהם הוא השיג במסגרת הליגה, כאשר רק ואלון אחמדי מקריית שמונה מקדים אותו (9).

המאזן של מיכה ב-5 המשחקים האחרונים בכל המסגרות עומד על 3 שערים ו-3 בישולים.

מי שמצא את הרשת במשחק היה אלירן עטר שעשה זאת בפעם ה-17 בכל המסגרות העונה.

בליגה מספר 16 כבש כבר 8 שערים העונה והוא ניצב במקום השני בטבלת מלך השערים, יחד עם לוסיו ומאוויס צ'יבוטה, ואחרי ירדן שועה (9).

גם איתי שכטר שיפר את המספרים והעלה את מאזנו ל-6 שערי ליגה העונה.