שיא חדש. מכבי תל אביב התארחה הערב אצל הפועל חדרה במסגרת במחזור ה-20 בליגת ג'פניקה ורשמה את הניצחון ה-16 שלה העונה. הניצחון הקנה לצהובים פער של 21 נקודות מהשנייה בטבלה, בני יהודה. ובכך גם הפכה למוליכת הטבלה עם הפער הגדול ביותר מהשנייה בכל הליגות באירופה.

עוד באתר:

איביץ' ערך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח במשחק נגד בית"ר ירושלים במחזור האחרון. במרכז ההגנה פתח ז'איר אמאדור לצידו של ייני. שכטר, עטר ואופואדו פתחו בחלק הקידמי.

עוד לפני שריקת הפתיחה השחקנים השתתפו בטקס מטעם מנהלת הליגות שהצטרפה לקמפיין #WeRemember של הקונגרס היהודי כחלק מציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה עם לחץ על שערו של עדי טבנצ'יק השוער הצעיר של חדרה, אבל חוסר דיוק בחלק הקידמי מנע מהצהובים לעלות ליתרון עד לדקה ה-18. יציאה למתפרצת מהירה ומדויקת הסתיימה בבישול של מיכה לשכטר שכבש מ-16 מטרים. 0:1 למכבי! 

בדקה ה-28 מכבי הייתה קרובה לשער השני אחרי שכדור קרן של עטר מצא את ייני שהמשיך בנגיעה למשקוף. גם הריבאונד של קנדיל לא צלח. אבל דקה אחת בלבד עברה ומיכה רשם שוב בישול גאוני מצד ימין הפעם לעטר שהמשיך פנימה. 0:2 למכבי! בישול 8 למיכה בליגה העונה.

עוד לפני המחצית שכטר היה קרוב לכבוש את השער השני שלו במשחק והשלישי של מכבי, אך בסיום התקפה מתפרצת טבצ'ניק היה במקום לעצור את הבעיטה שלו. בסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה ביתרון 0:2.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערכה מכבי את החילוף הראשון כששחר פיבן החליף את ז'איר אמאדור שסחב כרטיס צהוב עוד מהמחצית הראשונה.

שתי הקבוצות התקשו לייצר מצבי הבקעה מפתיחת המחצית השנייה. המצב הממשי הראשון במחצית היה של לוסיו מחדרה שהדביק לקורה כדור מטר משער חשוף. 

בדקה ה-69 ערך איביץ' חילוף שני בצהוב. עטר פינה את מקומו לטובתו של עומר אצילי. בדקה ה-76 כדור חופשי של אצילי כמעט ומצא את המסגרת.

גם אופואודו היה קרוב להצטרף לרשימת הכובשים אחרי שהצליח להוביל כדו ריפה לקו 16 המטרים אך הביעטה שלו הייתה גבוה מעל השער.

אבי ריקן נכנס למשחק בדקה ה-83 על חשבונו של אופואדו. בסיום מכבי רשמה ניצחון חלק והפער בצמרת הליגה צמח ל-21 נקודות.