מכבי תל אביב תמשיך הערב (שני ב-21:00) את הופעותיה בליגת ג'פניקה כשתתארח אצל הפועל חדרה למשחק במסגרת המחזור ה-20, שייערך באיצטדיון בנתניה.

עוד באתר:

בוידאו: תקציר הניצחון על חדרה בסיבוב הקודם

שחקניו של ולדימיר איביץ' יגיעו למשחק לאחר שגברו במחזור האחרון 0:1 על בית"ר ירושלים. בסוף השבוע הפסידה השנייה בטבלה בני יהודה להפועל תל אביב והמשמעות היא שניצחון של מכבי הערב יפתח פער של 21 נקודות בראשון הטבלה (כרגע הפער עומד על 18 נקודות).

שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה באיצטדיון בנתניה, כאשר בסיבוב הראשון אירחה מכבי את העולה החדשה וניצחה אותה 0:4 בקרב צמרת מסקרן. 

למשחק הערב תגיע הקבוצה של ניסו אביטן מהמקום החמישי בטבלה וכשבמאזנה 29 נקודות, 2 פחות מאשר לבני יהודה שבמקום השני. במחזור האחרון נכנעה חדרה 3:1 במשחק חוץ נגד הפועל קריית שמונה, אך ב-4 משחקיה הקודמים בכל המסגרות השיגה 3 ניצחונות ותיקו ובשני משחקי הבית האחרונים שלה ניצחה.

מאמן מכבי ולדימיר איביץ' אמר לקראת המשחק: "חדרה קבוצה שעלתה מהליגה השניה, עשתה תצאות טובות ועשתה עבודה טובה בליגה. יש לה מאמן טוב ואנחנו צריכים להיות מרוכזים. אנחנו מכינים את עצמנו ויודעים למה לצפות. אנחנו רוצים לקחת 3 נקודות ולהילחם מהשניה הראשונה עד האחרונה". 

"המטרה שלנו היא לנצח כמו בכל משחק, אנחנו משחקים משחק חוץ שיהיה בעצם באיצטדיון הביתי שלנו ואנחנו מקווים שהאוהדים ימשיכות לתמוך בנו כמו בכל משחק", הוסיף, "אני בטוח שהשחקנים יהיו מוכנים לתת 100 אחוז כדי להשיג את הניצחון".

מלבד המאמן, גם רוסלן ברסקי דיבר לקראת המשחק: "אני לא חושב שזה משחק קל. במשחקי הבית שלה חדרה קבוצה חזקה מאוד, אנחנו מתכוננים טוב למשחק ומצפים למשחק קשה. אנחנו באים ללחוץ מהדקה הראשונה ולשחק את המשחק שלנו, אנחנו רוצים להשיג 3 נקודות וזה מה שחשוב לנו".