אחרי שפתח את טורניר החורף הבינלאומי לנוער של המועדון ברגל ימין בזכות ניצחון 1:2 על בית״ר ירושלים במשחק הפתיחה, מכבי ת"א 'שחר' המשיכה היום (שישי) את הופעותיה בטורניר.

מכבי ת"א 'שחר' – הפועל ב"ש 0:3
גם היום ה-2 של נפתח בצורה טובה עבור מכבי. החניכים של גיא צרפתי פגשו את הפועל ב״ש למשחק הראשון של היום. המשחק נפתח בשליטה של מכבי, כבר ב-10 הדקות הראשונות של המשחק הצהובים עלו ליתרון מוקדם כשעמרי רם העביר כדור רוחב בחצי גובה מצד ימין אל הרחבה, רווה אסייג שהיה ממוקם באזור הנקודה הלבנה זרק את הגוף והצליח להגיע עם הרגל ולדחוק את הכדור לפינה הקרובה. 

לקראת סיומה של המחצית השנייה הצהובים הצליחו להכפיל את התוצאה, תמיר גלזר הגיע מהצד הימני של הרחבה, מסר אחורה אל גיל בן שלוש שבנגיעה אחת שחרר בעיטה שטוחה חזקה לפינה הימנית ופנימה. המחצית הראשונה אופיינה בהחזקת כדור לזכות מכבי כשבאר שבע לא הגיעו למצב ממשי ודניאל פרץ נותר ללא עבודה מרובה.

במחצית שנייה הצהובים השלימו את העבודה עם השער השלישי. התקפת מעבר החלה אצל עומר ברמי, הוא נתן מסירת עומק שהשאירה את אייל חן לבד מול השוער והקיצוני הקפיץ באלגנטיות מעל השוער וקבע את תוצאת המשחק.

מכבי ׳שחר׳ ת״א – מכבי חיפה 1:0
בהמשך היום הצהובים פגשו את הקבוצה מחיפה למשחק שסגר את משחקי הקבוצות ליום השני. החניכים של גיא צרפתי נכנעו לחיפאים משער של טימוטי מוזי בדקה ה-20. מכבי ניסו לחזור אל המשחק אך הירוקים הצליחו להסתגר ולמנוע את השיוויון עד הסיום.