7.1 (שני): מכבי ת"א – מכבי נתניה, 21:00 באיצטדיון בנתניה
אחרי הניצחון על הפועל רעננה, המבחן הראשון של מכבי ב-2019 יגיע נגד יריבה נוספת מהשרון, במה שיהיה גם המשחק המרכזי של המחזור ה-17 בליגת ג'פניקה. לרכישת כרטיסים למשחק לחצו כאן.

8.1: פתיחת חלון ההעברות 
מלבד מה שקורה על המגרש, חודש ינואר ידוע כמעניין גם בגלל שוק ההעברות התוסס. כזכור, מכבי כבר הספיקה להתחזק בקשר הסרבי, אורוש ניקוליץ', שנחת בארץ וכבר החל באימונים עם הקבוצה.

חלון ההעברות הראשון של 2019 יינעל ב-5 בפברואר – האם מכבי תתחזק בשחקנים נוספים והאם תיפרד מאחרים? את כל זה תוכלו לדעת ראשונים! איך? הורידו/עדכנו את האפליקציה הרשמית בחינם (להורדה לחצו כאן), פתחו את ההתראות וכמובן המשיכו לעקוב אחר הרשתות החברתיות והאתר הרשמי של המועדון.

14.1 (שני): הפועל ת"א – מכבי ת"א, 21:00 באיצטדיון המושבה
אחרי ה-0:0 בסיבוב הראשון, מכבי תמשיך סדרה של משחקים מרכזיים ומעניינים כשתתארח אצל היריבה העירונית לדרבי השני של העונה במסגרת הליגה.

17.1: מכבי ת"א – הפועל עכו, 19:00 בנתניה (גביע המדינה)
שחקניו של ודלימיר איביץ' ימשיכו את דרכם במסגרת גביע המדינה במשחק שמינית הגמר נגד נציגת הליגה הלאומית ויקוו להימנע ממעידה נגד יריבה שבעבר כבר עשתה לנו חיים קשים בדיוק באותו מפעל.

21.1 (שני): מכבי ת"א – בית"ר ירושלים, 21:00 בנתניה
לוח המשחקים הצפוף באמצע החודש יסתיים עם עוד קרב ענקיות נגד יריבה שמכבי כבר הספיקה לפגוש 3 פעמים העונה. כזכור, שתי הקבוצות נפגשו גם בסיבוב ח' של גביע המדינה באמצע דצמבר ואז שער דרמטי של יונתן כהן הכריע את המשחק לטובת מכבי.

24-26.1: טורניר הנוער הבינלאומי
שנה שנייה ברציפות שאקדמיית הנוער תארח במתחם האימונים PenguinPickUp בקריית שלום את טורניר הנוער הבינלאומי. לאחר שבשנה שעברה זכתה קבוצת הנוער בתואר, גם הפעם החניכים של גיא צרפתי יקוו לשמור עליו בטורניר בו תתארח קריסטל פאלאס האנגלית וכן קבוצות נוספות מהארץ כמו מכבי חיפה, הפועל ב״ש ובית״ר ירושלים.

28.1 (שני): הפועל חדרה – מכבי ת"א, 21:00 בנתניה
הצהובים יסגרו את חודש ינואר עם משחק מרכזי נוסף, הפעם נגד הקבוצה שעדיין ממשיכה להוכיח שיש לה לא מעט מה למכור העונה. בסיבוב הראשון נפגשו השתיים למשחק בין שתי המוליכות שהסתיים עם 0:4 גדול לטובת מכבי.