אחרי שחזרה למסלול הניצחונות עם ניצחון על הפועל עכו בגביע, מכבי תל אביב תשוב לליגת ג'פניקה – למשחק מסקרן במיוחד. הצהובים יארחו מחר (שני, 21:00) בית"ר ירושלים למשחק המרכזי של המחזור ה-19 והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' ליריבה.

על הגרלת הגביע:
"עבורנו זה לא משנה מול מי נשחק. אם אנחנו רוצים לזכות בגביע נצטרך לנצח את כל היריבות בדרך".

לקראת בית"ר:
"זה יהיה משחק רביעי מולם העונה, אנחנו מכירים אותם. איו סודות גדולים אחרי כמות המשחקים שהיתה. הם השיגו שחקנים חדשים שנותנים להם איכות. זה יהיה משחק קשה וקשוח בין שי מועדונים גדולים. המטרה שלנו היא לנצח ולהמשיך את העונה עם ניצחון אחרי התיקו במחזור הקודם". 

על מצב הסגל:
"כל השחקנים מוכנים מלבד שחקן או שניים שקרובים לכך. אין לנו בעיות חדשות בסגל ונחליט היום או מחר מי יהיה בהרכב. כל השחקנים מוכנים ורוצים לפתוח בהרכב".

על מצב הכשירות של ניקוליץ':
"הוא סיים את העונה בנובמבר, נתנו לו לנוח אבל הוא החליט להגיע מוקדם כדי להסתגל כמה שיותר מוקדם. הוא עובד איתנו שבועיים וחצי, באחד האימונים הוא הרגיש בעיה לאחר אחת הבעיטות. ממה שאני יודע הוא יוכל לחזור לעבוד עם הקבוצה בימים הקרובים והוא יהיה איתנו בהמשך העונה".

על עתידו של ראיקוביץ':
"הוא אחד מהשחקנים שנרכשו בהרבה כסף. הוא שוער הנבחרת של סרביה, עובד קשה. אנחנו לא יודעים מה יהיה איתו. אם תגיע הצעה טובה והמועדון יחליט למכור אותו הכל אפשרי. אם לא אז הוא יישאר איתנו וילחם עבור המועדון עד הסוף".