מכבי תל אביב תארח ביום ראשון הקרוב (20:30) את הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-21 של ליגת ג'פניקה. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' לאתגר שצפוי לקבוצתו.

"זו קבוצה שניצחה 5 פעמים ועשתה 5 תיקו ב-10 המשחקים האחרונים. זו קבוצה רצינית. בטוח שמצפה לנו משחק קשה ואנחנו צריכים להכין את עצמנו. המטרה שלנו זהה בכל משחק – לנצח ולשחק טוב כדי להיות ראויים לניצחון", אמר איביץ' בפתיחת דבריו.

על מצב הסגל: 
"יש לנו שני שחקנים שמתאוששים, מרגישים טוב יותר ונקווה שהם יהיו איתנו בקרוב".

על היכולת של מתן חוזז בהפועל חיפה:
"אנחנו יודעים שיש לו איכות ולכן הוא שחקן של מכבי. בעמדה הזו ובשיטה שלנו יש לנו שני שחקנים ועוד אחד על הספסל. ואם יש לנו 5 שחקנים כאלה אי אפשר שכולם ישחקו ואי אפשר לתת לכולם את אותן הזדמנויות. אולי זו היתה טעות שלי, אני לא יודע, אבל דברים כאלה קורים". 

על עתידו של אלי דסה:
"כמובן שאם הוא יישאר איתנו נשתמש בו, הוא שחקן איכותי. אמרתי הרבה פעמים מה הדעה שלי עליו. הוא שחקן חשוב למשחק שלנו".

אתה מרוצה במכבי?
"בתפקיד הזה אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה. חודש אחד של תוצאות לא טובות יכול לשנות דברים. אני מרוצה כאן, אנחנו עובדים קשה, אני במועדון הגדול בישראל וכולנו עובדים למען מטרה משותפת".

על היכולת של קבוצת הנוער בטורניר הבינלאומי:
"יש לנו דעה על השחקנים הצעירים, האמת היא שהעוזר שלי רואה את המשחקים שלהם יותר ואני מקבל דו"ח. אנחנו מרוצים מההופעות שלהם ואם כמה מהם יתאימו לקבוצה הבוגרת ברור שנשתמש בהם".