מכבי תל אביב תארח מחר (שני ב-21:00) את מכבי נתניה למשחק המרכזי של המחזור ה-17 בליגת ג'פניקה. רגע לפני, ערכה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה התייחסו המאמן ולדימיר איביץ' והקשר דור פרץ למפגש הקרוב.

נתניה הקשתה עליכם במשחק הקודם:
"אני מסכים שהמשחק הקודם היה אחד הקשים שלנו העונה. ניצחנו עם מזל שהיה לנו בחלקים מהמשחק וזה משהו שצריך לפעמים. אני מצפה למשחק קשה נגד קבוצה טובה שמשחקת כדורגל התקפי, עם שחקנים טובים וצוות אימון טוב ואנחנו צריכים להיות מרוכזים ולתת את הטוב ביותר שלנו כדי לנצח". 

אתה תפגוש את דראפיץ', מאמן סרבי נוסף:
"שיחקנו כבר אחד נגד השני בסיבוב הקודם, אנחנו מכירים אחד את השני, יש לנו קשר, אנחנו מדברים הרבה בינינו. מחר זה חג המולד שלנו, אני מאחל לו את כל הטוב שאפשר אבל ברור ששנינו ננסה לנצח מחר ונראה מה יקרה".

על מצבו של גולסה:
"הוא התחיל להתאמן עם הקבוצה לפני המשחק נגד חיפה, היה קרוב לסגל. החלטנו לא להכליל אותו, לאחר מכן הוא עבד איתנו שבוע אבל הרגיש בעיה קטנה באותה רגל. עכשיו הוא עושה שיקום, עובד קשה ואנחנו מקווים שיחזור אלינו במהרה. לפעמים פציעות שריר יכולות להיות קשות והצוות שלנו עובד כדי להכשיר אותו. אנחנו יודעים מה המשמעות שלו לקבוצה ואנחנו מחכים שישוב".

על הכשירות של ניקוליץ':
"הוא נמצא איתנו, עובד. הוא סיים עונה במועדון הקודם שלו והוא בדרך הנכונה להיות מוכן, נצטרך להחליט מתי. הוא מנסה להתאקלם בקבוצה ובדרך המשחק שלנו כמו כל שחקן חדש. כולם צריכים כמה ימים כדי להסתגל ולהבין את הקבוצה. זו החלטה שלנו מתי להשתמש בו".

על חלון ההעברות:
"יש לנו את החזון שלנו, אנחנו עובדים ואם נמצא משהו מעניין אולי נעשה מהלך. אתם תשמעו על זה כשיגיע הזמן".

פרץ: "נגיע מוכנים"

מלבד איביץ' דיבר במסיבת העיתונאים גם דור פרץ שאמר: "אנחנו מתכוננים כרגיל במלוא הרצינות. היו לנו 8 ימים לעבוד, אנחנו נגיע מוכנים לבוא ולתת את המיטב שלנו".

על היכולת של נתניה הוסיף הקשר: "היא אחת הקבוצות הטובות בליגה. זו קבוצה איכותית שמשחקת כדורגל קבוצתי. מה שהיה בשנה שעברה שייך לעבר, אנחנו מרוכזים בעונה הזו וכל עוד נגיע מוכנים אני מקווה שננצח כל הזמן".

כשנשאל אם לשחקנים חשוב להוכיח את עצמם שבוע לפני הדרבי הוסיף: "קודם כל אנחנו מרוכזים במשחק של מחר ויודעים כמה הוא חשוב והולך להיות קשה. כשנעבור את המשחק הזה נחשוב על הדרבי".