הפועל חדרהמכבי תל אביב ׳שחר׳ 2:0 (נוער)
קבוצת הנוער של המועדון חזרה אל מסלול הניצחונות. הצהובים גברו על הקבוצה מחדרה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל לנוער. השער הראשון הגיע בדקה ה-12, הרמה מדויקת של תומר מכלוף הגיעה על עמרי רם שהתרומם גבוה ונגח פנימה. מנגיחה של עמרי רם. בדקה ה-51 אדוארדו גררו הכפיל את התוצאה מהנקודה הלבנה לאחר שבר כהן הוכשל ברחבה. החניכים של גיא צרפתי תימקו את הפער בפסגה ל-3 נקודות. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

בני יהודה ׳גרונדמן׳מכבי תל אביב ׳אלדד׳ 2:1  (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ התארחה אצל בני יהודה לדרבי הקטן של תל אביב במסגרת המחזור ה-16 בליגה. במפגש הראשון בין הקבוצות הצהובים ניצחו 2:3 במגרשם הביתי. גם הפעם הצהובים יצאו עם ידם על העליונה במשחק שהתקיים בשכונת התקוה. החניכים של אורי דוד נותרו במקום ה-2 בטבלה כשהם עם משחק חסר, במידה וינצחו במשחק ההשלמה, יחזרו הצהובים אל ראשות הטבלה. כבשו לזכות מכבי: אדיר קורדובה ואוסקר גלוך. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את הניצחון: ״ניצחנו במשחק הצמרת מול בני יהודה אחרי שבוע של אכזבה מסוימת מהדחה בגביע. לשמחתינו השחקנים הגיעו למשחק מוכנים בקטע מנטלי. משחק הקרבה נהדר של השחקנים וגם כאשר בני יהודה כבשו את שער השוויון המשכנו לשחק עד הסוף וכבשנו שער מכריע בדקות הסיום של המשחק. לקחנו מהמשחק הזה המון דברים אבל בעיקר שלא נשברים ומשחקים עד שריקת הסיום, גאה בילדים״.

מכבי תל אביב ׳עודד׳ (נערים א׳)
קבוצת נערים א׳ נמצאת בפגרה עקב השתתפות נבחרת הנערים בגביע הפיתוח בבלארוס. 6 נציגים מהאקדמייה שלנו זומנו להיות חלק מהנבחרת במהלך הטורניר.

הפועל באר שבעמכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ (נערים ב׳)
המשחק שהיה אמור להתקיים בשבת האחרונה בוטל.