מכבי ׳שחר׳ תל אביב תפגוש מחר (שבת, 12:00) את מכבי פ״ת למשחק העונה בליגת העל לנוער. הצהובים יארחו את הקבוצה מפתח תקוה באצטדיון העירוני ברמלה במסגרת המחזור ה-20 של הליגה. הצהובים מגיעים למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהמרחק מהמקום הראשון בו נמצאת מכבי פ״ת עומד על 4 נקודות. החניכים של גיא צרפתי יקוו להמשיך במומנטום החיובי לאחר הניצחון בדרבי התל אביבי במחזור הקודם.

צרפתי, שחווה את המעמדים הללו כשחקן נוער, בוגרים וגם כמאמן, סיפר לנו את הזווית שלו לקראת משחק העונה: ״תמיד משחק בין שני המקומות הראשונים יוצר עניין וחשיבות. לנו חשוב להמשיך את המוממנטום שלנו ואת הכדורגל שאנחנו מציגים בשבועות האחרונים. השחקנים דרוכים ומוכנים למשחק הזה ומכירים את המעמדים האלו״.

עד כה מתוך 19 משחקי ליגה, קבוצת הנוער שלנו ניצחה 11 פעמים, סיימה 6 משחקים בתוצאת תיקו והפסידה רק פעמיים. מנגד המאזן של היריבה מפתח תקוה עומד על 13 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ושני הפסדים. הכובש המצטיין של התל אביבים הוא הזר הפנמי, אדוארדו גררו, עם 6 כיבושים, מנגד מלך השערים של מכבי פ״ת הוא ליאל עבדה שבמאזנו 9 שערים.

במחזור ה-5 של העונה בו התקיים המפגש הראשון בין הקבוצות, ההתמודדות הסתיימה בתוצאה 3:3. המשחק החל בצורה טובה עבור הצהובים שעלו ליתרון בדקה ה-5 מרגליו של רווה אסייג, לפני הירידה למחצית פ״ת השוו את התוצאה. במחצית השנייה בר כהן החזיר את היתרון למכבי אך היריבה הצליחה לכבוש שני שערים ולהפוך את התוצאה. בדקה ה-82, גיל בן שלוש כבש את השער שקבע חלוקת נקודות

לסיום הליגה הסדירה נותרו עוד 10 מחזורים, המשמעות היא שנותרו 30 נקודות בקופה במאבקי הצמרת.