לאורך היסטוריה בת יותר מ-100 שנים אינספור רגעים וזכרונות הפכו אותנו למה שאנחנו. רגעים ששייכים רק לנו, ולא לאף אחד אחר שהוא לא אנחנו. משחקים וגיבורים שהפכו אותנו 'לאוהדי מכבי' ועיצבו את הזהות המכביסטית שדוחפת אותנו קדימה.

אחרי שבעונה שעברה נזכרנו בעונת הדאבל של 1995/96 והמשבצות המזוהות עימה, הפעם עונת 2018/19 מחזירה אותנו למכביסט האולטימטיבי -אבי כהן ז"ל. אגדה, ווינר, פורץ דרך שהיה לישראלי הראשון ששיחק באנגליה וגם מי שטבע את המשפט שבמידה רבה הגדיר לנו מי אנחנו: "להיות מכבי ת"א זה להיות הכי גדול, הכי יפה, הכי מצליח".

סוף השבוע הזה יוקדש כולו לאביל'ה. השיא יגיע במשחק הבית הקרוב מול מכבי פ"ת כששחקני מכבי ייצאו אל הדשא כשהם לובשים את מדי הרטרו, שכעת כבר הופכים למסורת.

הקולקציה הנוכחית תחזיר אותנו בזמן אל עונת 1984/85, בה הופיעו אבי וחבריו עם חלוצות הפסים הרוחביים בצבעי צהוב וכחול כהה, כשבחזית התנוסס הלוגו האלמותי של 'אופנת ברוך'.

בין אם היינו ברי מזל להיות שם כשזה קרה, או שרק שמענו סיפורים, השבת הקרובה תהיה מלאה בנוסטלגיה. לפני המשחק ייערך טקס מרגש בהשתתפות משפחת כהן שתגיע לאיצטדיון. קולקציית הרטרו המיוחדת כבר מחכה לכם בחנות האונליין ובחנויות הרשמיות של המועדון ומלבד חולצת המשחק שאיתה ישחקו השחקנים, המועדון יציע צעיף מיוחד עם דמותו הרקומה של אבי כהן, ג'קט ייצוג רטרו וגם חולצת טי שירט בהשראת עונת 1993/94.

בנוסף, תוכלו להנות באתר ובאפליקציה הרשמיים משלל תכנים על אבי כהן ומורשתו, כולל תוכניית משחק מיוחדת שתפורסם כבר ביום שישי.