בניצחון 0:4 על הפועל עכו בשמינית גמר גביע המדינה כבש מיכה את השער הראשון במשחק. הערב (ד') באצטדיון בעכו כבש מיכה את השער הרביעי בניצחון 1:4 על בני סכנין ברבע הגמר הראשון, אבל ללא ספק את אחד היפים בקריירה שלו.

עוד באתר:

"לא באמת ראית את השער ניסיתי לבעוט", סיפר מיכה. "יש מצב שאפילו הרוח עזרה לי אבל העיקר שזה נכנס. ידעתי שאני אמור לצאת אבל זה לא קשור לגול. היה לי מזל שכבשתי שנייה לפני החילוף". 

על השאלה איך שומרים על דריכות לאורך העונה עם כל ההישגים אמר הקשר: "מי שבאמת מקצוען ויודע מה דורשים ורוצים ממנו זה לא קשה בכלל. כל אחד מאיתנו יודע את העבודה שלו ויודע שאם לא יהיה טוב מישהו אחר יחליף אותו ולכן עושים את המקסימום בכל רגע נתון".

למרות הפערים בליגה והניצחון הערב מיכה מרגיש שדווקא יש מה שלשפר אחרי החודש האחרון: "מבחינת יכולת יש לנו עוד מה לשפר. בחודש האחרון אנחנו פחות טובים מבחינת הרמה שלנו. זה קשה לשמור כל העונה על אותה רמה. אני מקווה שלמאני טיים נבוא בשיא שלנו".

על הטיעון שהליגה חלשה ולכן קל למכבי הוסיף: "בתחילת שנה אף אחד לא חשב שעם חומר השחקנים שהיה לב"ש, חיפה ובית"ר זו תהייה קצב צבירת הנקודות שלהם העונה, אז קל לומר שהליגה חלשה. אנחנו מתרכזים בעצמנו כדי להמשיך לעשות את העבודה כמוש עשינו עד עכשיו".