מכבי תל אביב תתארח אצל מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-25 של ליגת ג'פניקה. המשחק יתקיים באיצטדיון הי"א באשדוד ביום שבת, ה-2.3, בשעה 18:20 ומכירת הכרטיסים החלה.

מכירת הכרטיסים תתקיים דרך משרד הכרטיסים 'לאן'. המכירה תתקיים בדלפק לאן ברחוב פרישמן 42 בת"א, במענה הטלפוני 8780* ובאתר האינטרנט של 'לאן'.

שימו לב! במשחק זה תיושם  שיטת הניקוד למשחקי חוץ, כאשר בעל מנוי שירכוש כרטיס יקבל 3 נקודות ומי שאינו מחזיק במנוי יקבל נקודה וחצי. כשאתם מבצעים רכישה באינטרנט, טלפון או בדלפק לאן עליכם לבצע את הרכישה דרך המנוי (עבור בעלי מנויים)/חשבון המשתמש שלכם (למי שאינו מנוי). בעת הרכישה יש לוודא שפרטיכם מעודכנים (מייל וטלפון נייד). במידה והרכישה לא תתבצע דרך המנוי/חשבון המשתמש ב'לאן' לא נוכל לדעת שאכן קניתם כרטיס למשחק ולא תקבלו עליו ניקוד.

במידה ונרכש כרטיס שלא ייאסף ע"י האוהד (כלומר לא הגיע למשחק) הכסף לא יוחזר והנקודות לא ייחשבו (לחצו כאן לתקנון שיטת הניקוד למשחקי חוץ)

מחירי הכרטיסים

אוהדי מכבי יישבו בשערים 3 ו-4-5 (שימו לב: קיימת הפרדה, ללא אפשרות מעבר, בין שער 3 לשערים 4-5)

  • שימו לב: כדי למנוע אי נעימות, דוחק ותורים מומלץ מאוד לאסוף את הכרטיסים מבעוד מועד ולא לחכות ליום המשחק. ייתכן והאיסוף לא ייעשה מהאיצטדיון עצמו אלא מנקודה אחרת שתימסר בהמשך.

מכירה מוקדמת

מחיר כרטיס בדלפק "לאן" – 55 ש"ח

מחיר כרטיס בהזמנה טלפונית/אינטרנט  – 60 ש"ח


איסוף בקופות "לאן"

ניתן לאסוף את הכרטיסים בקופות "לאן" ברחוב פרישמן 42 ת"א

בימים א'-ה' בין השעות 09:00-19:00

וביום ו' בין השעות 09:00-13:30

איסוף בקופות האיצטדיון או בנקודה אחרת שתימסר בהמשך

פתיחת הקופות – 3 שעות לפני תחילת המשחק

סגירת הקופות – 45 דקות לאחר תחילת המשחק