הערב (רביעי) רשמה קבוצת נערים א׳, מכבי תל אביב ׳עודד׳, ניצחון חשוב במאבקי הצמרת של הליגה. החניכים של אליעזר בן אהרון וג׳פרי ישי, רשמו ניצחון 2:3 על מ.ס.ע אשדוד והם שמרו על הפסגה כשהפער מהמקום ה-2 עומד על 12 נקודות. מדובר בניצחון ה-16 בליגה מתוך 19 משחקים.

הצהובים הם אלה שהבקיעו ראשונים כשניב ברקוביץ העלה את הקבוצה ליתרון בדקה ה-36. דקה לפני הירידה למחצית האורחים הצליחו להשוות את התוצאה. במחצית השנייה יהלי לזר, שנכנס כמחליף, הצליח להחזיר את היתרון בנגיעתו הראשונה בכדור (63). בדקה ה-69 אשדוד שוב הצליחו להשוות את התוצאה אך שער בדקה ה-92 של טל תורג׳מן העניק את הניצחון החשוב לתל אביבים.

מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, סיכם את הניצחון: ״משחק אמיתי עם פייט ושערים לשתי הקבוצות. אשדוד קבוצה עם שחקנים כשרוניים ויכולת אינדבדואלית ברמה טובה. התקשנו לסגור אותם בפעולות האישיות וספגנו שערים בעקבות זאת. הם הצליחו לחזור פעמיים מפיגור וכמעט ניצחו את המשחק בדקות האחרונות. היה לנו קשה לנצח היום כצפוי שהמשחק התקיים בקצב קצת שונה. מתוק לנצח בדקה האחרונה. השנה זה נצחון שלישי על אשדוד קבוצה שניצחה אותנו פעמיים בשנה שעברה נתון שמראה את ההתקדמות של הקבוצה בשנה הנוכחית. בשבת אנחנו נפגוש את מכבי פ“ת, נעשה הכל כדי לחזור עם נצחון״.