מכבי ׳שחר׳ ת״א והפועל ת״א ׳ניסנוב׳ יפגשו מחר (שבת) למשחק הדרבי המסקרן כשהצהובים יתארחו אצל האדומים בוולפסון, 12:00 (מחזור 19). לקראת המשחק המסקרן מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, שיתף בתחושות שלו לקראת המשחק.

מאמן הקבוצה בשנתיים וחצי האחרונות, גיא צרפתי, חווה את משחקי הדרבי כשחקן נוער, בוגרים וגם כמאמן הנוער. לא מעט חוויות ספג צרפתי במדים הצהובים ובמיוחד במשחקי הדרבי וכך הוא תיאר את המפגש המסקרן: ״דרבי זה תמיד משחק מיוחד, רק מי שחווה את זה יכול להבין. ההכנה שלנו לקראת המשחק היא אמנם רגילה, אך השחקנים מבינים לבד ויודעים איך לשחק בדרבי. משחקים מהסוג הזה הם תמיד משחקים קשים ובמיוחד שזה בוולפסון. מהניסיון שלי הכי חשוב זה לשחק את המשחק הרגיל ולא לעשות שום דבר שונה, אני מקווה מאוד שנמשיך את ההתקדמות שלנו מהמשחקים האחרונים״.

תחת הדרכתו של צרפתי, קבוצת הנוער עם מאזן של 4 ניצחונות ותוצאת תיקו אחת במשחקי הדרבי. במפגש הקודם בין שתי הקבוצות שהתקיים במחזור ה-4 של העונה, הצהובים גברו על הפועל ת״א בתוצאה 0:1. מופלח שלאעטה כבש את שער הניצחון בדקה ה-93 של המשחק.

מכבי מגיעה למפגש כשהיא נמצאת במקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה עומד על 6 נקודות (מכבי פ״ת). הקבוצה מגיעה במומנטום חיובי שהחל לפני כשבוע בזכייה בטורניר החורף הבינלאומי לנוער וביום שלישי האחרון, ניצחון חשוב 1:3 על הפועל קרית שמונה. החניכים של גיא צרפתי יקוו להמשיך ביכולת הטובה גם במפגש נגד היריבה העירונית.