הפועל תל אביב ׳ניסנוב׳מכבי תל אביב ׳שחר׳ 2:1 (נוער)
לאחר הזכייה הגדולה בטורניר החורף הבינלאומי לנוער לפני שבוע והניצחון החשוב על הפועל קרית שמונה בשלישי, קבוצת הנוער של המועדון המשיכה במומנטום החיובי נגד היריבה העירונית (מחזור 19). אייל חן כבש את הראשון במבצע אישי נהדר ואדוארדו גררו השלים את השני בזכות בישול נהדר של בר כהן. הניצחון השאיר את הצהובים במקום ה-2 בטבלה והפער מהפסגה צומצם ל-4 נקודות. בשבוע הבא מכבי תפגוש את מוליכת הטבלה, מכבי פ״ת, למשחק עונה. לסיקור המלא של הדרבי התל אביבי לחצו כאן.

הפועל קרית שמונהמכבי תל אביב ׳עודד׳ 2:0 (נערים א׳)
קבוצת נערים א׳ של המועדון חזרה אל כר הדשא לאחר פגרה של שבועיים עקב טורניר של נבחרת הנערים. החניכים של אליעזר בן אהרון גברו על הקבוצה מקרית שמונה במסגרת המחזור ה-18 בליגה. מכבי נותרה במקום ה-1 בטבלה כשהפער בפסגה צמח ל-12 נקודות. לזכות מכבי כבשו: אור רויזמן וניב ברקוביץ׳. מאמן הקבוצה, בן אהרון, סיכם את הניצחון: ״נצחון נוסף בדרך למטרה הסופית. הגענו עם הרכב חסר מאוד ונעזרנו בשחקנים מקבוצת נערים ב שהיו בסדר גמור ועזרו לנו לנצח. אנחנו מרוצים מהתוצאה אך לא מאיכות המשחק, הרגשנו שהשחקנים עייפים ומגיבים לאט את הסיבות אנחנו יודעים. השבוע אנחנו משחקים שני משחקים נוספים נגד אשדוד ופ״ת, אלו קבוצות חזקות ואיכותיות. נאושש את השחקנים וננסה להשיג את 6 הנקודות״.

הפועל רעננהמכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 1:1 (נערים ב׳)
לאחר הניצחון במחזור האחרון על מכבי הרצליה, קבוצת נערים ב׳ תצא יצאה למשחק עונה נגד הקבוצה מרעננה במסגרת המחזור ה-19 בליגה. שתי הקבוצות נפרדו בתוצאת תיקו. הצהובים נותרו במקום ה-3 בליגה כשהפער מהפסגה עומד על 4 נקודות. את השער לזכות מכבי כבש דור דויד תורגמן. מאמן הקבוצה, ערן ססי, סיכם את המשחק: ״מחצית ראשונה היתה בקצב גבוה מצד שתי הקבוצות, כבשנו שער אחד למרות מספר רב של מצבים וספגנו שער בפנדל שספק אם היה. במחצית השניה היתה רק קבוצה אחת ששלטה והגיעה למצבים וזה אנחנו, לצערי לא הצלחנו להבקיע עוד שערים למרות מצבים של 100 אחוז. הכי חשוב שנלמד לתקן את הדברים שעשינו פחות טוב מבחינת הפילוסופיה שלנו לקראת המשחק הבא״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳עירוני קרית גת ׳צו פיוס׳ 2:8  (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ אירחה את הקבוצה מקרית גת במסגרת המחזור ה-18 בליגה. הצהובים שמרו שבוע נוסף על המקום ה-1 בטבלה בזכות הניצחון במשחק שהתקיים ביום שישי בקרית שלום. כבשו לזכות מכבי: עידו מזרחי (צמד), ליעד רמות, אוראל באייה (שלושער), ניר לוי ואוסקר גלוך. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את הניצחון: ״במשחקים האחרונים וגם במשחק הזה אנחנו מתחילים מאוד אינטנסיבי ויוצרים המון מצבים ברורים ליד השער, לשמחתי אנחנו גם כובשים מהר ולכן אני מרוצה מאוד מהצד ההתקפי של הקבוצה. בצד ההגנתי אנחנו שמים דגש רציני קבוצתי וגם אישי בשביל לעלות מדרגה בנושא הזה. באופן כללי מרוצה מאוד והפנים שלנו לשבוע אימונים חדש שבסופו ניפגש למשחק מול נס ציונה״.