מכבי תל אביב ׳שחר׳מכבי פתח תקוה ׳עסיס דוד׳ 1:3 (נוער)
לאחר הניצחון הגדול בדרבי התל אביבי במחזור הקודם, קבוצת הנוער של המועדון המשיכה במומנטום החיובי גם במשחק העונה. הצהובים גברו על הקבוצה מפ״ת במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל לנוער. אדוארדו גררו העלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-28 לאחר בישול נהדר של אייל חן. 7 דקות לאחר מכן פ״ת השוו את התוצאה לאחר ערבוביה ברחבה הצהובה. במחצית השנייה החניכים של גיא צרפתי השלימו את המשימה, בדקה ה-54 גררו השלים צמד בזכות בישול של מופלח שלאעטה. אייל חן הוסיף את השלישי בדקה ה-67 במתפרצת קטלנית. הצהובים הצליחו לצמק את הפער בפסגה לנקודה בלבד ממכבי פ״ת. לסיקור המשחק המלא וצפייה בתקציר המשחק לחצו כאן.

מכבי פתח תקוה ׳כלפו׳מכבי תל אביב ׳עודד׳ 3:2 (נערים א׳)
לאחר הניצחון הדרמטי באמצע השבוע על אשדוד, קבוצת נערים א׳ של המועדון נכנעה ליריבה מפתח תקוה במסגרת המחזור ה-20 בליגה. מכבי נותרה במקום ה-1 בטבלה עם פער של 9 נקודות מהמקום ה-2. כבשו לזכות מכבי: אפק ספיר נבות ושקד נבון.

ס. נס ציונהמכבי תל אביב ׳אלדד׳ 1:0  (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ יצאה למשחק חוץ בנס ציונה במסגרת המחזור ה-19 של הליגה. הצהובים השיגו ניצחון חוץ חשוב שהגדיל את הפער בפסגה ל-3 נקודות מהמקום ה-2. השער שהובקע לזכות הצהובים היה מרגליו של אוראל באייה. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את הניצחון: ״הגענו למשחק בידיעה שתנאי המגרש יהיה קשים מאוד ובנוסף מול קבוצה שמתגוננת עם המון שחקנים אחרי הכדור. המשחק היה בקצב יחסית איטי ולא איכותי שיכול היה בקלות ללכת לאיבוד נקודות. לשמחתי כבשנו שער במחצית הראשונה ושמרנו עליו עד סוף המשחק. גאה בשחקנים על המאמץ״.