ולדימיר איביץ' זכה הערב (שבת) באליפות הראשונה שלו כמאמן. הסרבי הוביל את המכבי לאליפות ה-23 בתולדותיה ובסיום המשחק התרגש כשסיפר על התחושות לאחר ההישג המרשים.

"זה מדהים לזכות באליפות כבר בסוף מרץ, זו עבודה מדהימה של השחקנים ושלי.  זה הגיוני שאחרי זכייה כזו אני נרגש, אחרי זכייה בתואר כמו אליפות בפעם הראשונה כמאמן", אמר איביץ', "עבדנו הרבה ב-8 החודשים האחרונים ואני מאמין שאנחנו הקבוצה הטובה ביותר העונה. זה מגיע לאוהדים שחיכו לרגע הזה 4 שנים", אמר איביץ'. 

מה השינוי העיקרי העונה?
מגיעות מחמאות לשחקנים, הם עבדו קשה. אני רוצה להודות לצוות שלי וכל מי שעובד איתנו שתמכו בנו, ברק יצחקי שעזר לי הרבה. הוא סיפר לי הרבה על השחקנים. כמובן גם לג'ק אנגלידיס והבעלים שלנו מיץ' גולדהאר. הם חלק חשוב מההישג הזה".

"מהיום הראשון דיברתי עם השחקנים על מה אנחנו רוצים לעשות", הוסיף, "השגנו מטרה נוספת שעמדה לפנינו ועכשיו יש לנו את הגביע. היום אנחנו יכולים לחגוג כאן עם האוהדים ואז נכין את עצמנו למטרה האחרונה של העונה – הגביע". 

על כך שמדובר באליפות המהירה בהיסטוריה:
"זה מדהים. אני צריך ליידע גם את השחקנים שלי על זה כי אני לא יודע אם הם יודעים את זה. יהיה לנו עוד זמן לחגוג אבל השחקנים יודעים שלא סיימנו את העבודה".