"זה אושר טהור. התרגשות, אדרנלין. אני לא יכול להיות גאה יותר בכל כך הרבה אנשים ובאוהדים, זה רגע שקשה להסביר", כך אמר אמש מיץ' גולדהאר רגע לאחר שזכה באליפות רביעית כבעלי מכבי תל אביב. בסיום המשחק מול מכבי חיפה גולדהאר קיים מסיבת עיתונאים באיצטדיון בנתניה בה התייחס לשלל הנושאים של הפרק.

עוד באתר:

איפה אתה מדרג את האליפות הזו?
"קשה לדרג. זה כמו לשאול איזה ילד אתה הכי אוהב. כולם שונים אבל אתה אוהב את כולם. זה מיוחד. היו הרבה אנשים מאחורי הקלעים שהפכו את זה לאפשרי. זה שילוב של הרבה שנים של בניית מועדון ותרבות. כדי לעשות את זה צריך הרבה אנשים שיהיו מעורבים. כל הרגעים האלה מיוחדים ומתוקים. יש מעט מאוד רגעים כאלה".

"יש הרבה אנשים מאחורי הקלעים שמעורבים בהכל", הוסיף, "ג'ק אנגלידיס שתמיד שם, כמובן בן מנספורד שאחראי לכל כך הרבה מהגירסה הזו של מכבי. אנחנו מנסים לבנות משהו וזה מתחיל בתרבות. שחקנים הולכים ובאים אבל תרבות נשארת וזו מה שאנחנו עושים פה. עשינו דרך ארוכה, יש לנו עוד דרך ארוכה אבל אני מרוצה ממה שהשגנו". 

מה עבר לך בראש בימים היותר קשים בשנים האחרונות?
"עבורי ב-3 השנים האחרונות היינו שם. מה שהפריע לי הוא שהיינו שם ולא תפסנו את הרגע כשהיינו צריכים. ב"ש התחרו איתנו, והיו תחרות נהדרות, אבל יכולנו לזכות בכל אחת מ-3 העונות האחרונות. מעולם לא חשבתי לעזוב. הייתי נחוש תמיד. אני מאמין שאם יש תרבות התוצאות יגיעו. אנחנו מחוייבים לתרבות של מכבי. כשראיתי סטייה מהתרבות זה הפריע לי. השנה הזו מספקת מאוד כי הרבה דברים שנעשו במשך שנים התחילו להתחבר וזה מתוק במיוחד".

על התפקיד של איביץ':
"המאמן הוא השחקן החשוב ביותר עבורי. ולאדן התאים מאוד לתרבות שלנו. חיפשנו מאמן שיכול להתאים לכך והוא עשה זאת בצורה מושלמת והוא ראוי להרבה קרדיט. קשה מאד לאמן את מכבי אבל הוא מקצוען, הוא מגיע ראשון לעבודה בבוקר ויוצא אחרון, לוקח את העבודה ברצינות ותמיד חושב איך אפשר להשתפר. אני שמח מאוד שהוא איתנו". 

על החשיבות של התחרות באירופה:
"אנחנו קבוצה עם תקציב נמוך יחסית לאירופה ואנחנו צריכים להיאבק
בכל שנה באירופה מול קבוצות עם תקציב גבוה משלנו. אנחנו רוצים להשתפר עוד. הכל ייקבע על פי מוסר העבודה שלנו ולא לעגל פינות. זה עניין של כבוד. לאוהדים, ליריבים, למועדון. עם מוסר עבודה אני מאמין שנוכל לעשות את אוהדי מכבי והישראלים בכלל גאים בנו".

כשנשאל על איצטדיון עתידי למכבי ענה גולדהאר: "היה נהדר להיות בנתניה ונתניה היתה נהדרת עבורנו. אנחנו אסירי תודה על התקופה בנתניה, אבל היו קשיים כי זה קצת מחוץ למיקום הרגיל של בסיס האוהדים שלנו ואנחנו קשובים להם. יכול להיות שזה גם עלה לנו בכמה נקודות במשך הזמן. אהבנו את בלומפילד ונרצה, בכל מקום אשר יהיה, איצטדיון משלנו שנוכל לקרוא לו הבית שלו ויתאים לאוהדים שלנו. אני נותן הרבהה קרדיט לאוהדים ולהנהלה על כך שעשינו את המיטב מהתקופה הזו". 

על השהות בישראל:
"הייתי שמח להיות פה הרבה יותר, אין לי את הכיף הזה בקנדה אבל אני עסוק ואני צריך להיות שם באופן אישי. אני בקשר רציף עם בן מנספורד ואיביץ'. כל פעם שאני פה אני עם חיוך על הפנים וכיף לי להיות כאן. אני מקווה להיות פה כמה שיותר".