מכבי תל אביב תחל בשבת (16:00) את הפלייאוף העליון של ליגת ג'פניקה במשחק הביתי מול הפועל חדרה (מחזור 27). רגע לפני המשחק קפטן הקבוצה, שירן ייני התייחס להתמודדות במסיבת העיתונאים.

 כשנשאל איך נערכים לקראת המשחק?
״אנחנו נערכים למשחק הקרוב כמו כל משחק. אנחנו צופים ביריבה ומבינים מה הדרך שלהם, אנחנו מכינים תכנית משחק ומתכוננים בהתאם. כמו כל שלב שעברנו עד עכשיו״.

האם המטרה היא עונה שלמה ללא הפסדים?
״הלוואי, זאת מטרה מצויינת, אבל אנחנו מתרכזים במשחק הקרוב. אני עוצר את עצמי מלפנטז, ספורטאי צריך להתכונן במה שיש לפניו. כדי להגיע לרמה טובה זה מה שצריך לעשות״.

כנשאל על חדרה:
בעונה הסדירה הם עשו עונה מדהימה, הם הפתיעו את כולם, אני נהניתי לראות אותם. יש לנו שחקנים שם, יש לנו חיבה אליהם ורוצים שהם יתקדמו ויצליחו״.

עוד שני משחקים יכול להיות אליפות, זה נותן דרייב?
״כל מה אנחנו עושים זה לדבר על איך לדחוף אצ עצמנו כל הזמן. מעירים בכל תרגיל כדי להישאר עירניים. יש לנו עוד הרבה מטרות בליגה ובגביע, אסור להוריד רגל מהגז״.

כשנשאל על על איביץ:
״אני לא אוהב את ההשוואות, אני יכול להגיד שהמאמן שלנו הוא מאמן סופר מקצועי ששומר על דרך מסויימת, כולם יודעים מה הם הולכים לקבל. כל אחד יודע איפה הוא צריך להיות על המגרש, בגלל זה אנחנו מסודרים במשחק ההגנה וההתקפה שלנו״.

כשנשאל על חברו לקו ההגנה פיבן:
״אין הרבה מה לומר על שחר, הוא בכושר מצוין ונותן עונה מעולה, הוא לגמרי לקח את הצ׳אנס בשתי הידיים והוא מוכיח את עצמו עם הכדור, עם האגרסיביות ובתיקולים. אנחנו מעריכים אותו, בוטחים בו ורואים עתיד גדול בשבילו״.

כשנשאל על שחקן ההגנה ז׳איר:
״הוא שחקן מצוין ובן אדם מדהים, אנחנו סומכים עליו. יש תחרות בסגל ולפעמים יש שחקן כמו שחר שלוקח את הצאנס וצריך לחכות. כל אחד צריך לחכות לצאנס שלו ולקחת אותו״.

כשנשאל על עמדת הבלם:
״אני שחקן שרוצה לשחק ומה שהמועדון ירצה ממני אני אשמח לתת לו בכל תפקיד. אני לא מתעסק מה יותר מתאים לי או מה יותר טוב, אני רוצה לשחק״.