פרי גיים
חודש מרץ כבר פה ובאופן מסורתי מדובר בחודש שמתחיל את תקופת ההכרעות של העונה. מכבי תל אביב אותו הערב (שבת) כשהתארחה אצל מ.ס אשדוד במשחק חוץ באיצטדיון הי"א במסגרת המחזור ה-25 של ליגת ג'פניקה, הלפני אחרון של העונה הסדירה.

מחזור 25 | תקציר הניצחון על אשדוד

שחקניו של ולדימיר איביץ' הגיעו להתמודדות לאחר ה-0:0 במשחק הגומלין מול בני סכנין בגביע המדינה (1:4 בסיכום) בו ערך המאמן רוטציה רחבה בהרכב הפותח שלו. הפעם בחר איביץ' להחזיר להרכב שחקנים רבים ואלה היו ה-11 שלו: פרדראג ראיקוביץ’, אנריק סבוריט, שחר פיבן, אלי דסה, שרן ייני, דור מיכה, דור פרץ, אבי ריקן, עומר אצילי, אלירן עטר וצ’יקו אופואדו. 

מהעבר השני מ.ס אשדוד נאבקת על חייה בליגה. הקבוצה מעיר הנמל דורגה ערב המחזור במקום ה-13 ממנו יורדים ליגה בתום העונה, כשבמאזנה 22 נקודות, 3 פחות מלמכבי פ"ת והפועל ת"א שנמצאות מעל הקו האדום. המאמנים אבי בוחבוט ומשה אוחיון בחרו לעלות בהרכב עם חלק קדמי שכלל את דן ביטון, דין דוד וגל צרויה.

מחצית ראשונה
שתי הקבוצות הגיעו ערניות במיוחד לפתיחת המשחק וב-10 הדקות הראשונות ראינו המון מצבים. זה התחיל עם נגיחה מסוכנת של ניר ברדע שחלפה ליד העמוד של ראיקוביץ' ונמשך עם הזדמנויות קורצות של אצילי, ריקן ועטר שלא מצאו את הרשת. 

בהמשך המחצית התמונה כבר השתנתה כאשר מכבי הפכה ליוזמת הבלעדית וניסתה לפרוץ הגנה מעובה של היריבה, שהצליחה להוריד גם את כמות ההזדמנויות. למרות זאת, בדקה ה-37 הצהובים הגיעו למצב טוב כאשר צ'יקו העמיד את עטר באחד על אחד מול השוער, אבל יציאה מהירה והדיפה של ג'רפי מנעה מהחלוץ שער. רגע לפני ההפסקה (45) ג'רפי שוב ייצר הצלה גדולה כשלקח כדור קשה של ריקן, שבעט מתוך הרחבה. 0:0 בהפסקה.

מחצית שנייה
עומר אצילי היה השחקן הכי פעיל של מכבי בפתיחת המחצית השנייה, אבל לרוע מזלו שתי בעיטות שלו לא הצליחו למצוא את הרשת. בדקה ה-52 גם אופואדו ניסה את כוחו עם בעיטה שחלפה מעל המשקוף. הצהובים המשיכו לנסות וכעבור שעה של כדורגל גם הצליחו למצוא פירצה. חילופי מסירות בין עטר למיכה הסתיימו עם כדור של האחרון לאצילי, שהסתובב וברגל ימין שלח טיל נהדר מ-17 מטרים לפינה הרחוקה של ג'רפי, שהפעם לא הצליח להגיב. 0:1 למכבי. 

בדקה ה-72 איביץ' החל לרענן את השורות עם חילוף כפול כאשר ברסקי ושכטר נכנסו במקומם של ריקן ועטר. בדקות האחרונות ראינו את אשדוד יוצאת יותר קדימה במטרה להציל נקודה או יותר, במה שהפך את המשחק למעט פתוח יותר. 3 דקות לסיום איביץ' ערך את החילוף האחרון שלו כששוינפלד נכנס במקום צ'יקו אופואדו. בתוך תוספת הזמן הגיע הקינוח של אצילי. מכבי קיבלה כדור חופשי ומספר 7 אמר תודה ומ-18 מטרים שלח את זה לקורה ופנימה. 0:2 למכבי בסיום