מכבי תל אביב תסיים מחר (שני, 20:30) את העונה הסדירה של ליגת ג'פניקה במשחקי ביתי מול בני יהודה. היום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ' על מה שצפוי לו ולשחקניו בדרבי התל אביבי הקרוב.

לקראת בני יהודה:
"בטוח שיהיה משחק קשה. אנחנו מכבדים אותם, הם בילו את רוב העונה במקום השני, הם איבדו אותו רק לאחרונה וזו אומר שזו קבוצה רצינית עם מאמן רציני שבטוח ראויה להיות בפלייאוף העליון. אנחנו צריכים להתכונן למשחק הזה טוב כדי לנצח".

על המפגשים הקרובים מולם:
"זו לא בעיה. זה מה שיהיה ואי אפשר לשנות את זה. אנחנו מסתכלים קודם כל על המשחק מחר, זה משחק אחרון בעונה הסדירה ואנחנו רוצים לסיים את החלק הזה בדרך הכי טובה שיש. מחכה לנו יריבה קשה ונצטרך לעבוד קשה כדי לנצח". 

חושבים כבר על מתי תחגגו אליפות?
"אנחנו לא חושבים על זה. יש לנו משחק נגד בני יהודה ולאחר מכן חדרה. אלה לא משחקים שקל לנצח בהם. צריך לתת מאה אחוז נגד כל יריב כי אם לא תעשה את זה כל יריבה יכולה לנצח אותך".

על מצבם של ניקוליץ' וגולסה:
"בקשר לניקוליץ', היתה לו פציעה, הוא עובד טוב וכעת זו רק שאלה מתי יגיע למצב טוב כדי שנוכל להשתמש בו. אני מקווה שזה יהיה אולי נגד חדרה, אם לא נגד חדרה אז מיד לאחר הפגרה. הבעיה של גולסה בשריר הסתדרה, יש משהו אחר שאנחנו צריכים לעקוב אחריו. בימים הקרובים נצטרך לקבל החלטה אם הוא יכול לעבור את התקופה הזו ללא ניתוח או לא".