מכבי תל אביב תחל בשבת (16:00) את הפלייאוף העליון של ליגת ג'פניקה במשחק הביתי מול הפועל חדרה (מחזור 27). לקראת ההתמודדות דיבר מאמן הקבוצה, ולאדן איביץ׳ במסיבת העיתונאים.

כשנשאל לקראת המשחק בשבת:
״אנחנו מכירים את חדרה, זה מועדון שהגיע מהליגה השנייה והרשים מאוד. לאחר 5-6 משחקים הם היו במקום הראשון בתחילת העונה. אנחנו מכבדים מאוד את המועדון שעשה המון דברים בתקציב יחסית נמוך. בשבילהם להיות בשישייה הראשונה זה מאוד מכובד, הם לא שם במקרה. אנחנו נילחם כדי לחזור עם 3 נקודות. זה לא משחק קל, אנחנו נהיה מפוקסים ונכין את עצמנו ליריבה הקשה״.

כשנשאל על מאמן חדרה, ניסו אביטן:
״הוא אחד המאמנים הטובים בישראל כמו המאמנים של בני יהודה, נתניה ועוד מאמנים נוספים. הוא עשה דברים טובים בארץ ומגיע לו כבוד וברכות. יום אחד אתה יכול להיות למעלה ויום אחד למטה, צריך לעבוד קשה כל יום״.

איך מתכוננים לקראת טכנולוגיית ה-VAR?
״הכדורגל צריך את ה-VAR, אולי זה יגרום להפסקות, אך אני חושב שזה משהו שהכדורגל זקוק לו. אני בטוח שבשנים הבאות ההחלטות יקרו מהר יותר. אני מאמין שזה יצליח וישפר את המשחק. כולם עושים טעויות, גם שופטים עושים לפעמים טעויות, עם ה-VAR הדברים יתוקנו. בכל העולם יש טעויות וזה חלק מהמשחק, לפעמים הטעות יכולה להיות קריטית, עם ה-VAR זה יעצר וזה בסדר״.

כשנשאל על ניקוליץ׳:
״אורוש בדרך הטובה כדי להיות איתנו, מחר הוא יתאמן איתנו ונראה מה יהיה לקראת המשחק הקרוב״.