הפועל רעננה ׳רועי׳מכבי ׳שחר׳ תל אביב 2:2 (נוער)
קבוצת הנוער של המועדון והפועל רעננה נפרדו בתיקו במסגרת המחזור ה-23 בליגה. הצהובים עלו ליתרון של שני שערים של בר כהן ואדוארדו גררו (פנדל). רעננה הצליחה לחזור למשחק ולהשוות את התוצאה לקראת הסיום. תמיר גלזר הורחק בדקה ה-77 בצהוב שני. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי הרצליה ׳שחר בריקמן׳מכבי תל אביב ׳עודד׳ 10:1 (נערים א׳)
קבוצת נערים א׳ של המועדון יצאה למשחק חוץ בהרצליה במסגרת המחזור ה-24 בליגה. הצהובים גברו על הקבוצה מהרצליה כשהם כובשים עשירייה לרשת היריבה. השתתפו בחגיגה: נהוראי ביטון (שלושער), טל תורג׳מן (רביעייה), ג׳ורג׳ אבו ערב, ניב ברקוביץ׳ ושקד נבון. הצהובים הגדילו את הפער בפסגה ל-13 נקודות מהמקום ה-2.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ מכבי נתניה ׳רפאל׳ 0:4 (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ של המועדון פגשה את הקבוצה מנתניה במסגרת המחזור ה-22 בליגה. החניכים של ערן ססי גברו על הקבוצה מנתניה בתצוגה מרשימה בקריית שלום. כבשו לזכות מכבי: רותם גרמה (פנדל), אנר אושמנדי ואורי הלוי (צמד). הצהובים נמצאים במקום ה-2 בטבלה מרחק 5 נקודות מהפסגה.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳הפועל באר שבע 0:0 (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ והקבוצה מבאר שבע נפרדו בתוצאת תיקו ללא שערים. הצהובים הגדילו את הפער בפסגה ל-4 נקודות מהמקום ה-2. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את המשחק: ״סיימנו את המשחק נגד באר שבע בתיקו 0-0, למרות זאת אנחנו יוצאים מרוצים מאוד מהיכולת של הקבוצה, שיחקנו כדורגל איכותי והגענו להמון מצבים ליד השער ולצערנו זה מסוג המשחקים שהכדור לא רוצה להיכנס. גאה מאוד בשחקנים״.