אחת המטרות של אקדמית הנוער היא לקדם ולעצב שחקנים צעירים לקראת הקבוצה הבוגרת. מאחורי הקלעים עובדים במרץ הצוות המקצועי של המחלקה כדי לעזור לשחקנים לממש את עצמם. הכירו את האנשים שעומדים על הקווים ואחראים על התפחות השחקנים במחלקת הנוער של המועדון. הפעם הכירו את תמיר טובול, מאמן קבוצת טרום ילדים א׳, שמספר על הדרך שלו בעולם הכדורגל והעבודה המיוחדת באקדמיית הנוער של המועדון.

תמיר טובול – מאמן קבוצת טרום ילדים א׳ (U11)
תמיר (30) הצטרף אל אקדמיית הנוער העונה והוא משמש כמאמן הראשי של שנתון 2008. בחמש השנים האחרונות אימן טובול בהפועל תל אביב קבוצות בחטיבה הצעירה ובנוסף ביצע מספר תפקידים נוספים, בניהם מנהל בית הספר לכדורגל, עוזר מאמן בקבוצת נערים א' ובהמשך בקבוצת הנוער.

הדרך אל הענף
״כילד הייתי ספורטאי מעולה והתנסיתי בהמון ענפי ספורט, אך כמובן שנמשכתי יותר מכל לענף הפופולרי ביותר- כדורגל. כך בעצם התחלתי את דרכי בגיל 10 במחלקת הנוער של עירוני ראשון לציון, מגילאי הילדים ועד גיל נוער.

כבר בתור ילד ידעתי שבעתיד אני אדריך במסגרת כלשהי בענף הכדורגל, לאחר שבחופשים מבית הספר הייתי אוסף את כל ילדי הרחוב בו גרתי והקמתי קבוצה ואימנתי אותם לקראת משחקים מול שאר ילדי הרחובות האחרים בשכונה.

לאחר מספר עונות בבוגרים בליגות נמוכות החלטתי שאני רוצה יותר מלהיות שחקן בינוני והתחלתי ללמוד תואר ראשון לחינוך גופני בוינגייט, שבמסגרתו גם קיבלתי את תעודת מדריך הכדורגל.

כיום אני מורה לחינוך גופני ומחנך כיתת ספורט בחטיבת ביניים דורות בראשל"צ״.

העבודה במכבי
״אני מרגיש שעבודתי כמאמן שחקנים בחטיבה הצעירה של האקדמיה היא יותר מלהגיע ולאמן את הילדים שלוש פעמים בשבוע, אלא להקנות להם מסגרת אשר תבנה את אישיותם ותחזק את אופיים לקראת ההתמודדויות הצפויות להם בענף הכדורגל ובחיים בכלל.

אני מקפיד על הקניית ערכים חשובים ובניהם כבוד הדדי, חברות, קבלת האחר, התמדה והשקעה. עבורי המשפט "האדם לפני השחקן" אינו סיסמא אלא דרך חיים״.