אחת המטרות של אקדמית הנוער היא לקדם ולעצב שחקנים צעירים לקראת הקבוצה הבוגרת. מאחורי הקלעים עובדים במרץ הצוות המקצועי של המחלקה כדי לעזור לשחקנים לממש את עצמם. הכירו את האנשים שעומדים על הקווים ואחראים על התפחות השחקנים במחלקת הנוער של המועדון. הפעם הכירו את רון פרטוק, מאמן קבוצת טרום ילדים ג׳ דרום, שמספר על הכניסה שלו לעולם הכדורגל והחיבור למכבי.

רון פרטוק (24) – מאמן קבוצת טרום ילדים ג׳ (U9S)

רון פרטוק שבשנה שעברה החל את דרכו במחלקת הנוער של המועדון, שימש כעוזר מאמן במגוון קבוצות. בעונה הנוכחית הוא קיבל לידיו את קבוצת טרום ילדים ג׳ כמאמן ראשי.

הדרך אל תחום האימון
״הסיבה שהתחלתי לאמן היא האהבה לספורט ולכדורגל, כמו כן אני מאוד מתחבר לצד הטקטי והמנטאלי של המשחק. תחילת הדרך שלי קצת שונה, לא הייתי שחקן פעיל במחלקת נוער מסויימת, אך אני נעזר בידע העצום של אנשי האקדמייה כדי להשתפר ולהתקדם כמאמן, כאשר המטרה העומדת לנגד עיני היא לקדם את שחקני האקדמייה מבחינה אישית ומקצועית״.  

הכניסה לאקדמיית הנוער
״לפני מספר חודשים קיבלתי הזדמנות לאמן את קבוצת טרום ילדים ג׳ (U9) באקדמיית הנוער של מכבי. מדובר בתפקיד מאתגר שבו אוכל ליישם את פילוסופית המשחק של האקדמייה ולעזור ליצור שחקנים עם מנטליות מכביסטית״.

החיבור למכבי
״כאוהד מכבי מהבית מתמלאת בי תחושת גאווה כאשר אני לובש את מדי האימון, תחושה אשר נותנת לי מוטיבציה לעבוד הכי קשה כדי להשיג את מטרותי האישיות והקבוצתיות״.

דרכים להתקדם
״כיום אני בסיומו של קורס אימון מנטלי לספורטאים, קורס שתורם לי רבות הן מבחינה אישית והן בקריירת האימון״.