כשהמשחק מול הפועל חדרה באופק (שבת, 18:00) מכבי תל אביב קיימה היום (חמישי) מפגש אוהדים-שחקנים אליו הגיעו מאות מאוהדי הקבוצה כדי לפגוש מקרוב את הכוכבים ולהודות להם על העונה הנהדרת שעוברת על המועדון.

מי שניצל את האירוע כדי לדבר עם כלי התקשורת היה עומר אצילי שאמר בפתיחת דבריו: "כיף מאוד להיות פה. אנחנו מחכים לימים האלה, כיף לראות את כולם, בטח בתקופה כזו שהכל הולך כמו שצריך ואנחנו שמחים שהם באים לפה".

על הדחיפה של הקהל העונה:
"אנחנו מרגישים שהקהל בא ותומך ודוחף אותנו. למרות שלקחנו אליפות הם ממשיכים ויודעים שיש לנו עוד מטרות העונה, אנחנו שמחים שהם איתנו ודוחפים אותנו".

על האפשרות לשבור את שיא הנקודות:
"לאט לאט, אבל כן. עוד ניצחון ועוד ניצחון ישיגו את המטרה. אחרי עונה כזו שאנחנו עדיין בלי הפסד אנחנו מקווים להמשיך ככה ולשבור כמה שיותר שיאים".

על העונה שלו:
"יש לי מספרים טובים אבל ברור שאני מרגיש שזו לא עונה "שהתפוצצתי" בה. אם זה היה קורה אולי הייתי עם 17 או 18 שערים אבל טוב לי איפה שאני. אני מרגיש חלק גדול באליפות ובקבוצה ואני נהנה מאוד".

על הפנדל נגד בני יהודה:
"מי שרואה את הפנדל רואה שניסיתי לבעוט לשער, החלקתי. דרך אגב, הכדור, עם ה-VAR ועם הכל, פגע בי רק פעם אחת". 

לקראת מוקדמות הצ'מפיונס:
"זה חלום אבל זה עוד רחוק. אנחנו עוד לא חושבים על זה אפילו. יש לנו עוד כמה משחקים ופגרה עד אז".

לקראת חדרה: 
"חדרה כבודה במקומו מונח. עשתה עונה מעל הציפיות, אנחנו מתרכזים בעצמנו, נבוא וננסה לשחק את הכדורגל שלנו ואני מקווה שזה מה שיהיה וננצח את המשחק".