הערב (רביעי), קבוצת נערים ב׳ של המועדון פגשה את הפועל ת״א למשחק הדרבי המסקרן במסגרת חצי גמר גביע המדינה. הצהובים יצאו עם ידם על העליונה לאחר דו קרב פנדלים מהנקודה הלבנה בו ניצחו 2:4. בסיום הזמן החוקי התוצאה הייתה 1:1.

החניכים של ערן ססי שלטו ברוב שלבי המשחק. הם עלו ליתרון במהלך המחצית הראשונה כשהם איימו יותר על השער. גם במחצית השנייה הצהובים שלטו אך לא הצליחו להגדיל את התוצאה. 5 דקות לסיום המשחק הפועל ת״א השוו את התוצאה מכדור חופשי. במהלך ההארכה שתי הקבוצות ניסו לייצר הכרעה אך ללא הצלחה, מה שהוביל לדו קרב פנדלים.

בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים מכבי כבשה את כל ארבעת השערים שלה כשהפועל החמיצה פעם אחת ופעם נוספת שוער מכבי הדף את הכדור. בכך מכבי ניצחה 2:4 בדו קרב הפנדלים.

בסיום המשחק מאמן הקבוצה, ערן ססי, סיכם את הניצחון: ״מחצית ראשונה פחות מסודרת ומאורגנת שלנו, המשחק היה מאופיין בעיקר ממעברים מצד לצד ולא היתה שליטה שלנו כמו שאנחנו רוצים. למרות זאת היינו מסוכנים ויצרנו מצבי הבקעה טובים ולשמחתי ירדנו למחצית ביתרון מוצדק של 0:1. במחצית השניה הדגש היה לשלוט וליצור מצבי הבקעה טובים ובאמת המחצית השניה היתה טובה יותר עם הרבה מצבים מעולים, העייפות של השחקנים היתה מורגשת, ביצענו חילופים וכיף היה לראות את רמת המוכנות והדריכות על השחקנים שעלו מהספסל. מספר דקות לסיום ספגנו שער שיוויון לא מחייב בכלל אבל זה חלק מהמשחק, בזמן ההארכה היתה עייפות מצד שתי הקבוצות, היינו יותר מסוכנים אבל לא ניצלנו זאת. לשמחתי ניצחנו בפנדלים ואני הכי שמח בעולם בשביל השחקנים כי ממש מגיע להם״.