פרי גיים
פחות מחודש אחרי שהודחו על ידם מחצי גמר גביע המדינה  עם הפסד 1:0, מכבי תל אביב התארחה הערב (ג') אצל בני יהודה למשחק הליגה השלישי בין השתיים, הפעם במסגרת הפלייאוף העליון של ליגת ג'פניקה.

הצהובים של איביץ' הגיעו למשחק אחרי שהשיגו בשני המשחקים האחרונים מאז ההדחה 4 נקודות (ניצחון 1:4 על מכבי נתניה ו-0:0 עם הפועל ב"ש).

בגזרת הפצועים חדשות טובות הגיעו מכיוונם של דור מיכה וצ'יקו אופואדו שנעדרו מהמגרשים לאחרונה, אך החלימו מפציעות ופתחו על הספסל. איביץ' בחר לתת קרדיט בין הקורות לדניאל טננבאום ופתח בהרכב שכלל את ה-11 הבאים: דניאל טננבאום, אופיר דוידזאדה, איתן טיבי, ז’איר אמאדור, מאור קנדיל, דור פרץ, דן גלזר, אבי ריקן, איתי שכטר, עומר אצילי ואלירן עטר. 

מהעבר השני בני יהודה הגיעה כשהיא נאבקת על הכרטיס לאירופה ומדורגת במקום ה-4 עם 44 נקודות. יוסי אבוקסיס העלה הרכב זהה לזה שגבר על מכבי בגביע המדינה, כשמאוויס צ'יבוטה ויאקוב סילבסטר הובילו את החלק הקדמי בכתום.

מחצית ראשונה
שתי הקבוצות פתחו את המשחק עם נסיונות למצוא את השער. בצד של מכבי אלה היו עטר ופרץ שניסו לאיים על המסגרת של זובאס עם בעיטות ממרחק. מהעבר השני צ'יבוטה, אשכנזי וחזיזה ייצרו בעיטות מחוץ לרחבה, שמצאו את דניאל טננבאום מוכן בשער הצהוב.

בדקה ה-25 ריקן קיבל הזדמנות טובה לכבוש לאחר פריצה של שכטר, אבל הכדור של הקשר חלף סנטימטרים מהעמוד. 9 דקות לאחר מכן המשחק השתנה לאחר עבירה של דן מורי על גלזר, שזיכתה אותו בצהוב שני והרחקה. עוד 3 דקות עברו ומכבי קיבלה פנדל לאחר נגיעת יד של עמית ביטון ברחבה. עומר אצילי ניגש לקחת את הבעיטה, אבל החליק בזמן הביצוע, הכדור הגיע לדוידזאדה שכבש, אבל השופטים ביטלו את השער לאחר בדיקה ב-VAR בטענה שאצילי נגע פעמיים בכדור בזמן ההחלקה.

מכבי לא התרגשה מהתקרית הדי מוזרה ובתוך תוספת הזמן של המחצית עלתה ליתרון. זה התחיל עם פריצה של עטר שמצא את שכטר, החלוץ השאיר לריקן שבעט בנגיעה לקורה הרחוקה ופנימה. 0:1 למכבי בהפסקה.

מחצית שנייה
בניגוד לסיום החצי הראשון, מכבי עלתה טיפה רדומה לפתיחת המחצית השנייה והתקשתה לייצר איומים על השער של זובאס ברבע השעה הראשונה.

מכבי התעוררה בדקה ה-64 עם מצב טוב לכבוש את השער השני. שכטר השאיר כדור נהדר לאצילי שבעט ממצב קורץ אבל זה הלך לידיים של זובאס. דקה לאחר מכן איביץ' ביצע את החילוף הראשון שלו כשאצילי פינה מקום ליונתן כהן. בדקה ה-68 גם סבוריט נכנס במקום דוידזאדה ומיד לאחר מכן מכבי קיבלה הזדמנויות טובות לכבוש אבל פרץ ועטר החמיצו את המסגרת של זובאס ממצבים קורצים.

בדקה ה-81 עטר פירגן לכהן המחליף בסיום התקפה מתפרצת טובה של מכבי אבל הקיצוני הצעיר סחט הצלה מהשוער זובאס. 6 דקות לסיום דור מיכה חזר מהפציעה כשנכנס כמחליף במקום אבי ריקן. עד לסיום בני יהודה השאירה עורף די חשוף ומכבי גם ניצלה זאת כדי להגיע למצבים נוספים. בתוך תוספת הזמן היא גם כבשה את השני אחרי כניסה של מיכה לרחבה ומסירה ליוני כהן שמול שער ריק קבע את תוצאת המשחק. 0:2 למכבי בסיום.