מכבי תל אביב תתארח מחר (ג', 20:30) אצל בני יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-31 של ליגת ג'פניקה. היום (שני) קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בה התייצב מאחורי המיקרופונים הקשר אבי ריקן.

"אנחנו יודעים מה היה במשחק האחרון מולם וגם במשחקים בליגה התקשנו", אמר ריקן, "אנחנו יודעים למה אנחנו מגיעים, נצטרך להיות במיטבנו ואנחנו עובדים קשה כדי לקח את הנקודות. אני בטוח שנגיע מוכנים".

הקשר הוסיף: "אנחנו פחות מתייחסים ליריבה, יש צוות שמכין אותנו למשחק ויודע מה לא עבד במשחק הקודם. אנחנו צריכים להיות במיטבנו תמיד נגד בני יהודה, ואני מאמין שנגיע מוכנים".

על המשמעות של ה-VAR:
"ה-VAR חדש לכולם, אנחנו מסתגלים אליו. אני לא כל כך אוהב להתייחס לזה. יש אנשים שזה התפקיד שלהם. כולם רוצים להצליח ולא לעשות טעויות".

על ההפסד בגביע:
"כמובן שזו היתה אכזבה, רצינו לעלות לגמר אבל יום אחרי המשחק או אפילו שעתיים, ידענו שיש לנו עוד משימות העונה. אנחנו רוצים להמשיך לנצח ועשינו את זה במשחקים שבאו לאחר מכן. נרצה לעשות את זה גם מחר. המשחק מחר הוא מבחן טוב עבורנו".

חושבים על הקיץ ומוקדמות הצ'מפיונס? יכול להיות שאתם לא יודעים עד כמה אתם באמת חזקים?
"זה קצת רחוק ואני לא אוהב להסתכל כל כך רחוק, אבל אני לא מסכים שלא היה לנו קושי השנה. מה שעשינו עד עכשיו זה להראות המון חוזק. אני חושב שאנחנו כן חזקים. אנחנו לא מסתכלים כל כך רחוק אבל יש מי שצריך הכין את הקבוצה לקיץ ולעונה הבאה".