מכבי תל אביב תשוב לדשא ביום שלישי כאשר תתארח (20:30) אצל בני יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-31 בפלייאוף העליון של ליגת ג'פניקה. היום (שני) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' למה שצפוי לקבוצתו באיצטדיון המושבה.

זוכרים את ההפסד בגביע לבני יהודה?
"לא קל לשכוח משחק כזה שהפסדנו בו ואנחנו זוכרים את המשחק הזה. מאז הספקנו לשחק עוד כמה משחקים ואנחנו צריכים להכין את עצמנו לאתגר הקרוב. אנחנו חושבים על עצמנו, מכבדים את היריבים, אבל מה שחשוב לנו זו היכולת שלנו, הדרך בה אנחנו רוצים לשחק. זה הדבר הכי חשוב עבורי ואנחנו עובדים כדי לשפר את המשחק שלנו, כל חלק בו".

אתה שמח על הזכייה של פאוק סלוניקי באליפות יוון?
"כן, עבדתי שם, שיחקתי שם, סיימתי שם את הקריירה כשחקן וברור שאני מברך את המועדון. הם ראויים לכך והוכיחו שהם הטובים ביותר ביוון העונה".

על העתיד של דסה וראיקוביץ':
"זו אפשרות שהם לא ימשיכו. זה יכול לקרות ואנחנו יודעים את זה מתחילת העונה. אנחנו יודעים עם איזה בעיות אנחנו מתמודדים. כדי לתקן את נושא הפייר פליי ברור שצריך למכור כמה מהשחקנים. עבורי כמאמן, זה לא טוב. כולנו רוצים תקציב גדול להביא שחקנים איכותיים, אבל ידעתי את זה מההתחלה ואני מסכים עם הדרך של המועדון והבעלים". 

מתכונן לאופציה שראיקוביץ' יעזוב?
"אנחנו עובדים כדי למצוא מחליפים, אנחנו לא ישנים. אנחנו מחכים לראות מה יקרה ולהגיב מיידית באותו הרגע. אני זוכר איך התחלתי את השנה שעברה. היו לי שחקנים צעירים, ועם כל זה אני בטוח שניצחנו גם עם התוצאות וגם עם השחקנים שהתפתחו. זה חשוב למועדון, למכור שחקנים ואז לרכוש. זה נורמלי וזה ובסדר".

יש שחקן ישראלי שתרצה להביא למכבי?
כן, אני לא אגיד מי ובאיזה תפקיד. דיברתי עם הבעלים והמנכ"ל והם יודעים. אני לא יודע אם אפשרי להביא את השחקן הזה או לא. בכל מקרה, אנחנו לא נשנה הרבה מהקבוצה. יש הרבה שחקנים שהתקדמו, שהיו מושאלים בעבר והיום התקדמו. בטוח שגם הערך שלהם, שעלה, יעשה טוב למועדון. אני רוצה שחקנים עם אופי, שעובדים קשה והם השיגו את זה והראו שהם יכולים לעשות את זה".

מיכה ושוינפלד כשירים למחר?
נראה. אנחנו מקווים שמיכה יוכל לשחק. אני לא יודע כמה דקות, הוא בדרך הנכונה לחזור. עם שוינפלד נראה, הוא קיבל מכה ואם הוא לא יהיה מוכן למחר אני מקווה שיהיה מוכן למשחק הבא".