מכבי תל אביב תסיים בשבת הקרובה (20:00) את העונה כאשר תתארח אצל הפועל ב"ש במסגרת מחזור הנעילה של ליגת ג'פניקה. היום (רביעי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' לתקופה שעוברת על הקבוצה.

"אין משחקים קלים, בטח נגד ב"ש", אמר המאמן בתחילת דבריו. לאחר מכן ענה מה השתנה במכבי העונה: "אתם פה הרבה שנים ויודעים טוב יותר איך הקבוצה שיחקה. מה שעשינו השנה הוא פשוט לעשות את העבודה שלנו. נתנו את הטוב ביותר שלנו בכל יום, אני מדבר על כל אנשים שנמצאים פה. מהרגע הראשון הם התרכזו במטרה שלנו, לא קל ליצור אווירה טובה, רוח לחימה, ו-ווינריות. זה קשה מאוד אבל בשביל זה צריך להאמין ולעבוד קשה". 

האם התוצאה במשחק האחרון (נגד חיפה) שינתה משהו?
"האימונים חזקים והם לא משתנים לפי התוצאה. כל השנה עבדנו קשה. יש לנו עוד 3 אימונים עד למשחק ונרצה לסיים את העונה כמו שהתחלנו אותה – עם עבודה קשה והדברים שעשינו. כעסתי כי מה שקרה בדקות האחרונות היה משוגע, יש דברים שאני יכול להבין ויש דברים שלא. מה שלא אסביר לשחקנים שלי".

על המשחק עם שכטר וכהן כשני חלוצים:
"שינינו את השיטה בגלל דברים אחרים. שיחקנו בשיטה שונה והחלטנו לשנות בגלל מצב הסגל כרגע, שנותן לנו יותר איכות בשיטה הזו. מה יהיה במשחק הבא? נראה. שכטר ויונתן כהן עובדים קשה, הם ראויים לשחק והם הראו את זה".

על ליגת האלופות:
"אנחנו צריכים לחשוב שאנחנו שייכים לשם ולהאמין. אם אתה לא מאמין עדיף שלא תשחק. אני לא אוהב לוזרים, אני אוהב ווינרים. כדי להיות חזק הכל מתחיל בראש. אם אתה לא חזק בראש אתה לא יכול לשחק כדורגל".

מה תרצה לשפר בעונה הבאה?
"עבורי חשוב להשתפר כל יום. שינינו הרבה דברים מתחילת העונה ואני לא מדבר רק על התוצאות. אפשר לשנות עוד וזה מה שאני רוצה. שחקנים חייבים לקבל את השירות הטוב ביתר פה ואז נוכל לצפות מהם את כל מה שאנחנו רוצים".