5.5: מכבי תל אביב – בני יהודה, 20:30 בנתניה
חודש מאי יחל עם מפגש נוסף ואחרון לעונה הנוכחית מול הקבוצה משכונת התקווה, כשמכבי תקווה להמשיך ברדיפה אחרי לא מעט שיאי ליגה חדשים.

9.5: חשיפת שיר האליפות!
יום העצמאות ה-71 של מדינת ישראל יהיה גם היום בו נחשוף בפניכם בפעם הראשונה את שיר וקליפ האליפות הרשמיים לעונת 2018/19, בביצועו של חנן בן ארי ובהפקתו של פיטר רוט. כדאי מאוד לעקוב אחרי הפלטפורמות הרשמיות של המועדון בהן יושק השיר.

11.5: משחק ההנפה – מכבי ת"א נגד מכבי נתניה, איצטדיון נתניה (שעה לא סופית)
ללא ספק אחד מרגעי השיא של החודש הקרוב – וכמובן גם של כל העונה הזו. המועדון ינצל את משחק הבית האחרון של העונה כדי לקיים את הטקס הרשמי בו תוענק צלחת האליפות בלילה שצפוי להיות מרגש ושמח במיוחד.

12.5: חגיגות האליפות, החל מ-19:00 ב-LIVE PARK ראשל"צ
אחד הערבים המרגשים של המועדון בשנים האחרונות יהפוך לאירוע שאף אוהד אמיתי לא יכול להרשות לעצמו לפספס. שריינו לכם את התאריך, הפרטים המלאים על האירוע יפורסמו בקרוב.

19.5 (מועד לא סופי): מכבי חיפה – מכבי תל אביב, איצטדיון סמי עופר
מכבי תסגור את עונת 2018/19 עם שני משחקי חוץ במסגרת הליגה, הראשון שבהם מול החיפאים, שנכון לכתיבת שורות אלה נאבקים על הכרטיס לאירופה ומדורגים במקום השני בליגת ג'פניקה.

25.5 (מועד לא סופי): הפועל ב"ש – מכבי ת"א, איצטדיון טוטו-טרנר
רגע לפני היציאה לפגרת הקיץ ופתיחת חלון ההעברות, החבורה של ולדימיר איביץ' תיפרד מהעונה עם מפגש מול מי שהיתה יריבתה הגדולה ביותר בשנים האחרונות. כמובן שלאחר המשחק הזה גם נגלה האם מכבי הצליחה לסיים עונת ליגה שלמה ללא הפסד.