מועדון הכדורגל מכבי תל אביב שמח להכריז על "ההחתמה" האחרונה לעונה הזו, כשחנן בן ארי מצטרף למשפחת מכבי תל אביב, לביצוע שיר האליפות הרשמי לעונת 2018/19 בהפקתו של פיטר רוט.

השיר ישוחרר באופן רשמי בפלטפורמות הנרחבות של מכבי תל אביב ביום העצמאות, ה-09.05.

בן ארי (31), מכביסט מלידה ומוזיקאי מוערך, שבשנים האחרונות יצר מספר להיטי ענק במוזיקה הישראלית ('החיים שלנו תותים', 'ויקיפדיה','אמא אם הייתי' ו-'אלוף העולם') פרץ לתודעה בשנת 2014, ומאז שמר על מקום קבוע בחוד החנית של הפלייליסט הישראלי.

ארון התארים של בן ארי כולל בין השאר את בחירת השיר "החיים שלנו תותים" לשיר השנה של גלגל"צ במצעד השנתי של שנת תשע"ו (2016). בנוסף זכה עם השיר "ויקיפדיה" בתואר שיר השנה של אקו"ם לשנת 2017 והגיע איתו גם למקום השני במצעד השנתי של גלגל"צ באותה שנה.

בן ארי עצמו סיפר על התחושה שלו עם החתימה במכבי: "אני מכביסט מגיל 8. השנה היתה 1996 ואחי הגדול קבע פה אחד שבארץ אנחנו אוהדים את מכבי ת"א, בחו"ל את ברצלונה של פיגו סטוייצ'קוב ורונאלדו, ובנבחרות את ארגנטינה של בטיסטוטה".

"היינו משחקים סטנגה בשכונה ומדמיינים לרגע שאנחנו האחים ברומר, נוגחים כמו דריקס, מסובבים בננות כמו זוהר ומכדררים כמו נמני. בסוף אותו שנה מכבי שלנו זכתה בדאבל היסטורי, וכולנו שרנו בבית ספר כמו משוגעים "צהוב עולה זה מכבי!".

"23 שנים עברו מאז, מכבי שוב אלופה, והפעם בצורה הכי משכנעת וחד משמעית שאני זוכר. מה יותר מרגש מלהיות זה ששר את שיר האליפות לעונת 2018/19. היידה מכבי!"