במסגרת פעילותה של קרן מכבי תל אביב (ע"ר) התקיים לאחרונה טורניר כדורגל לילדים ובמרכזו דו קיום וחברה משותפת.

משתתפי הטורניר הורכבו חלקם ממרכזי חינוך לפסגות, בהם קרן מכבי לוקחת חלק (קרית שלום, רמלה ונתניה) וחלקם האחר ממרכזים של מרכז פרס לשלום במגזר הערבי.

הילדים שיחקו בקבוצות מעורבות ונהנו ממספר רב של משחקים. הטורניר נערך ותוכנן ביחד עם עמותת חינוך לפסגות ומרכז פרס לשלום והתקיים במתכונת "הכרטיס הירוק", בו הילדים מקבלים נקודות חיוביות על מעשים חבריים תוך כדי המשחק (הושטת יד לשחקן פצוע, עזרה לחבר, התחשבות וכו'). 

הטורניר כולו התמקד בחברה המשותפת בה אנחנו חיים וברצון של כולם, מהמבוגרים ועד הילדים, לחיות ביחד בהרמוניה, ובמיוחד על מגרש הכדורגל.

שופטי הטורניר היו שחקני קבוצת הנוער ונערים א' של מחלקת הנוער אשר בעצמם מייצגים את רב התרבותיות והדו קיום בישראל בכלל ובמועדון הכדורגל מכבי תל אביב בפרט.

בסיום נהנו הילדים מארוחת צהריים של 'פיצה פרגו' ומיד לאחר מכן הגיעו האלופים הטריים – אופיר דוידזאדה, דור פרץ, דן גלזר ואנריק סבוריט לשוחח עם הילדים ולחלק להם מדליות וגביעים על השתתפותם בטורניר חשוב זה.

מנהל קרן מכבי יובל שחם סיפר: "הטורניר השנתי שלנו, ביחד עם עמותת חינוך לפסגות ומרכז פרס לשלום, שם השנה דגש על חברה משותפת. אנו בקרן מכבי תל אביב מעודדים רב תרבותיות וחברה משותפת ואין דבר טוב יותר ממשחק הכדורגל כדי להרגיש את ה'ביחד'. שמחנו מאוד לראות שהילדים מכל המגזרים שיחקו ביחד ויצרו חברויות. לראות את הילדים והנוער שמגיעים מרקע כל כך שונה חוגגים ביחד שערים על המגרש – זה שווה את הכל".

  • קרן מכבי וחינוך לפסגות

  • קרן מכבי וחינוך לפסגות

  • קרן מכבי וחינוך לפסגות

  • קרן מכבי וחינוך לפסגות

  • קרן מכבי וחינוך לפסגות

  • קרן מכבי וחינוך לפסגות