שרן ייני יניף מחר (שבת, 18:00) את צלחת האליפות בפעם הרביעית. הקפטן ומכבי יארחו את מכבי נתניה למשחק ההנפה הרשמי שבסיומו יתקיים טקס ההנפה. היום (שישי) דיבר ייני לקראת המשחק שצפוי לו ולחבריו.

"אנחנו משחקים בשביל הימים השמחים האלה", אמר ייני, "כיף להגיע אליהם כי חיכינו הרבה זמן. צריך לחגוג כמו שצריך ולכבד את האליפות הזו כי קשה מאוד לקחת תארים".

על העונה של מכבי:
"העונה הזו באמת היתה יוצאת דופן. אני לא יודע מתי דבר כזה יקרה שוב. שמרנו על הדרך שלנו לאורך כל העונה ואנחנו עדיין רוצים להשיג שיאים, כמו הפער מהמקום השני, ובגלל זה כל הנקודות חשובות לנו. אליפויות ותארים מאוד חשובים לנו והמאבק עליהם הוא חשוב. אני שמח שהיתה לנו עונה כזה".

על כך שזו אליפות רביעית שלו:
"זו אליפות רביעית, אבל אני לא שוכח גם את התקופות הרעות, היו עונות קשות וזה מה שמריץ אותי קדימה. אני יודע שהכדורגל מאוד נזיל ולכן אני מכבד כל קבוצה ויודע שגם שקבוצה נמצאת למטה היא יכולה להצליח בהמשך. צריך לעבוד קשה ולהיות מוכנים כי אם לא נעשה את זה אנחנו עלולים לאבד את המקום שלנו".

על המשחקים נגד נתניה:
"המשחק נגד נתניה הוא תמיד כמו רולטה, עם הזדמנויות לשני הצדדים ויצא שאנחנו יצאנו עם ידנו על העליונה במשחקים האחרונים, אבל זו קבוצה מצויינת ותמיד קשה מולה".