"אני מסכים שנתניה אחת הקבוצות הטובות בליגה, הם הראו את זה כל השנה, הם משחקים התקפי, אטרקטיבי וזה לא קל", אמר ולדימיר איביץ' בתחילת דבריו לקראת משחק ההנפה נגד מכבי נתניה (שבת, 18:00), "בטוח שיש להם מאמנים טובים ושחקנים טובים והם ראויים לכבוד ובטוח שיהיה משחק קשה. אולי במשחקים האחרונים ניצחנו בתוצאה גבוהה אבל זה לא היה משחק קל. נצפה למשחק קשה, נצטרך להיות מרוכזים ועם גישה טובה וחיובית כדי לנצח את המשחק".

איך מגיעים ,לאחר ההפסד הראשון?
"אנחנו מתכוננים כמו בכל בשבוע. נשחק עם השחקנים שיש לנו, אנחנו מבינים שאם אתה לא מרוכז וחושב שמשהו גמור לפני הסוף – הוא לא. זה לקח גדול עבורנו, דיברנו על זה ואנחנו צריכים להיות מרוכזים עד הרגע האחרון".

על המצב הסגל:
"אנחנו בסיום העונה, יש שחקנים שפצועים זמן רב כמו ניקוליץ', גולסה ומיכה. שאר השחקנים סובלים מדברים אחרים, חבלות וכו', אבל לא פציעות שריר".

ראיקוביץ' ישוב לשער? 
"נראה. אתם יודעים שאני לא אוהב לדבר על מי ישחק, אבל כולם, מלבד הפצועים שהוזכרו, יכולים לשחק".

על צלחת האליפות הראשונה שיקבל:
"זה משהו מיוחד. זה יקרה עבורי פעם ראשונה כמאמן בקבוצה בוגרת. אני מאמין שהרגעים הטובים האלה שייכים יותר לשחקנים. הם ראוים לזה ועבדו קשה. אחרי השחקנים יש את שאר אנשי המועדון שחשובים גם הם. יש לנו 95 דקות של משחק עד אז ואנחנו רוצים לנצח ולהיות מרוכזים רק במשחק. אם נחשוב מה יקרה אחרי המשחק לא ננצח את המשחק".