אחרי שלאחרונה כבר נקבע שמכבי תחל את דרכה במוקדמות ליגת האלופות במסגרת הסיבוב השני, הערב (שישי) גילתה האלופה פרט חשוב נוסף שישפיע על דרכה במפעל. בעקבות הזכייה של לודוגורץ באליפות בולגריה נקבע סופית שהצהובים לא יהיו מדורגים בסיבוב השני של מסלול האלופות של המוקדמות. 

העונה נהנית מכבי מדירוג של 16.00 נקודות במסגרת מפעלי אופ"א והזכייה של לודוגורץ דחקה את הצהובים אל מחוץ ל-10 הקבוצות בעלות הדירוג הגבוה ביותר בשלב זה. כמובן שכפועל יוצא מכן היריבות שיחכו למכבי נחשבות למנוסות וחזקות יותר מאלה הלא מדורגות, לפחות על הנייר.

היריבות שצפויות להיות מדורגות בסיבוב השני ואותן עשויה מכבי לפגוש הן: *סלטיק (סקוטלנד), קופנהאגן (דנמרק), דינמו זאגרב (קרואטיה), *באטה בוריסוב (בלארוס), אסטנה (קזחסטן), אפואל ניקוסיה (קפריסין), *קרבאח אגדם (אזרבייג'אן), *מאריבור (סלובניה), *הכוכב האדום בלגרד (סרביה) ולודוגורץ (בולגריה). 

הקבוצות המסומנות בכוכבית צריכות עדיין לעבור את הסיבוב הראשון, כאשר אם יודחו הקבוצות שגברו עליהן יקבלו את הדירוג שלהן ויהיו מדורגות בסיבוב השני.

משחקי הסיבוב השני יחלו ב-23-24.7 והגומלין ייערך כשבוע לאחר מכן. ההגרלה עצמה תתקיים כבר ב-18.6.

כדי להעפיל לליגת האלופות מכבי תצטרך לעבור בנוסף גם את סיבוב המוקדמות השלישי ואת שלב הפלייאוף. במידה ותודח בסיבוב השני היא תנשור אל סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.