רגע לפני שאקדמיית הנוער מסיימת את אימוניה ויוצאת לפגרה, נקבעו מאמני הקבוצות הבכירות לקראת עונת המשחקים 2019/20. מקבוצת הנוער של המועדון (U19) ועד קבוצת נערים ג׳ (U15) נקבעו המאמנים הראשיים שיעמדו על הקווים בעונה הבאה תחת חסותו של המנהל הביצועי של המועדון, פטריק ואן לוון.

קבוצת הנוער – U19
את קבוצת הנוער יאמן בעונה הבאה אליעזר בן אהרון. בן אהרון נהנה מוותק של 8 שנים באקדמיית הנוער כשבשלוש השנים האחרונות אימן את קבוצת נערים א׳ (U17), שבכל עונה זכה עם חניכיו בתואר האליפות. בעונה הבאה בן אהרון יעלה מדרגה אל קבוצת הנוער יחד עם השנתון שאימן בעונה החולפת. 

קבוצת נערים א׳ – U17
את עמדת המאמן הראשי של קבוצת נערים א׳ יתפוס המאמן, אורי דוד, שאימן בשנים האחרונות את קבוצת נערים ג׳ (U15). דוד, שנמצא 11 שנים במועדון ועד היום אימן גילאים נמוכים יותר, יקבל את המושכות בקבוצה עד גיל 17. בעונה החולפת הוא זכה עם קבוצתו בתואר האליפות.

קבוצת נערים ב׳ – U16
את קבוצת נערים ב׳ ימשיך להנהיג המאמן, ערן ססי, בשנה השנייה שלו במועדון. ססי שהצטרף בתחילת העונה אל אקדמיית הנוער ואף הספיק לזכות עם קבוצתו בגביע המדינה, ימשיך לתפקד כמאמנה הראשי של הקבוצה עד גיל 16.

קבוצת נערים ג׳ – U15
לאחר 7 שנים במכבי, המאמן בועז ברכה יאמן את קבוצת נערים ג׳.בשנים האחרונות אימן ברכה קבוצות בגילאים נמוכים יותר באקדמייה, וכעת יקבל את המושכות של הקבוצה עד גיל 15.