"ברכות לכל האוהדים על האליפות הזו. כל השחקנים, אנשי הצוות, הקבוצה והמשרדים ראויים לתואר הזה. עבדנו קשה בשביל זה", אמר הערב (שבת) מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' לאחר משחק ההנפה בו גברה קבוצתו 0:3 על מכבי נתניה.

מה הרגע של העונה?
"יש לנו הרבה רגעים טובים, כולם חשובים מבחינתי. אני לא רוצה לבחור רגע אחד או משחק אחד, נוכל לחשוב על זה בהמשך. אנחנו קבוצה טובה. אנחנו ממשיכים להילחם על כל משחק ועל כל נקודה עד הסוף. מגיעות הרבה ברכות לשחקנים שלי כי הם ראויים לזה".

על בחירת דור מיכה לשחקן העונה
"היא הראה כל העונה שהוא אחד השחקנים האיכותיים במדינה ואני מסכים שהוא היה השחקן הטוב ביותר העונה".

איך תיראה העונה הבאה?
"בכדורגל אף פעם אי אפשר לדעת. גם במה שאנחנו עושים עכשיו אנחנו מנסים לחשוב על העונה הבאה ועושים את ההכנות. יהיו שחקנים שיבואו, יהיו כאלה שיעזבו כמו שקורה בכדורגל. כל האנשים במועדון עובדים קשה בשביל זה".

הקבוצה תהיה מספיק חזקה כדי להתמודד באירופה?
"בטוח שנצטרך שחקנים בעמדות מסויימות. דיברנו על זה ונראה מי יגיע".


איתי שכטר דיבר גם הוא בסיום משחק ההנפה:
"זו אליפות סופר מתוקה. סופר דומיננטית. אני חושב שהיתה לנו עונה מצויינת, לכולנו. זה נכון שפתחנו פער די מוקדם וזה לא קל לשמור על אנרגיות עד אמצע מאי וידענו שכל שבוע קבוצות רוצות להרוס לנו את הרקורד. אני חושב שעשינו אליפות עוצמתית וחזקה. יש טיפה טעם חמוץ על החצי גמר אבל אני מאחל לעצמי כל הקריירה להפסיד פעם או פעמיים בעונה וזהו".

על הליגה:
"זה לא משנה. גם בשנה שעברה הקבוצה הזו היתה חזקה ודומיננטית. אנחנו עובדים כל השבוע כדי להגיע לפיק במשחקים. הצוות שמר עלינו, למרות הפציעות, רואים קבוצה בועטת ונושמת. אנחנו יודעים שיש לנו עוד דברים להשתפר בהם כדי להיראות טוב יותר בעונה הבאה. יהיה לנו חיים יותר קשים אבל זה הזמן לשמוח ולחגוג, אנחנו מאושרים. את העונה אנחנו רוצים לסיים עם טעם מתוק, יש לנו עוד שני משחקים ונעשה הכל כדי לנצח אותם״.

על העונה מבחינה אישית:
״אני חושב שהעונה הייתה מבחינתי כמו רכבת הרים. הגעתי בהתחלה למכבי לא כחלוץ הבכיר, ידעתי שתהיה לי פה תחרות. היו לי משחקים יותר טובים או פחות טובים אבל תמיד נתתי את הכל כדי שהקבוצה תנצח. אני צריך לשפר את המספרים שלי, אני יודע. הקבוצה נראית חבל על הזמן ואני מאוד מאושר ממה שעשינו העונה״.