מכבי תל אביב הניפה הערב (שבת) את צלחת האליפות לאחר ניצחון 0:3 על מכבי נתניה. בסיום ניצל המנכ"ל בן מנספורד את האירוע כדי לקיים מסיבת עיתונאים בה התייחס לשלל הנושאים שעל הפרק.

על העונה:
"זה לא תמיד מרגיש קל. אנחנו דורשים מעצמנו הרבה כאן. כלום לא היה מושג ללא כל האנשים שסובבים את הקבוצה הזו, הביחד, מוסר העבודה והרצון לקחת את מכבי לאן שהיא רוצה להיות".

לקראת הקיץ:
"אנחנו תמיד רוצים לדחוף את עצמנו עוד יותר רחוק. היינו רחוקים 12 דקות מהעפלה לשלב בתים אירופי. אנחנו צריכים לשים לב לכל הפרטים הקטנים, כדי להגיע לרמה הבאה. ההישגים שלנו ישפטו גם לפי איך שמכבי תופיע באירופה ולא רק בישראל".

מה ההחלטה הכי טובה שלך במכבי?
"אני חושב שההחלטה הכי טובה היתה להחזיר את מכבי למכבי. המכביזם, הקילר אינסטינקט, היה לנו מאמן שעזר לזה לקרות. הוא הבהיר מה הציפיות שלו ואנחנו הבהרנו איך אנחנו רואים את מכבי. הגיעו שחקנים שיודעים מה זה ללבוש את החולצה הזו ועבורי זה היה להחזיר את מכבי למכבי הנוכחית". 

מה אתה מעדיף, עוד אליפות או שלב בתים אירופי?
"את שניהם. אנחנו מועדון שרוצה להצליח ולזכות בתארים בכל החזיתות. עבורנו חשוב להצליח בכל הרמות. אירופה חשובה לנו מבחינה כספית אבל בסופו של דבר האוהדים שלנו רוצים ללבוש בגאווה את החולצה ולדאוג שנצליח גם בישראל".

על בלומפילד:
"יש לנו הרבה פגישות בנושא. כרגע נראה שבלומפילד יהיה מוכן לתחילת הליגה ועד שיגידו לנו אחרת אנחנו צריכים להתכונן לזה. אני מקווה שמכבי תחזור לבלומפילד כמה שיותר מוקדם".

לקראת מוקדמות ליגת האלופות:
"הקבוצה הזו התפתחה בצורה ניכרת. זו לא הקבוצה של לפני שנה, עשינו שדרוג. נרצה להביא שחקן או שניים כדי להתרענן ולדחוף את הקבוצה קדימה. נעבוד קשה, ננוח כמה שאפשר ונחזור חזקים יותר. אני חושב שהקבוצה הזו תצליח הרבה יותר מבשנה שעברה".