אחרי שדיבר לאחר הזכייה באליפות, מיץ' גולדהאר הגיע הערב (שבת) גם למשחק ההנפה של מכבי מול מכבי נתניה. בסיום דיבר הבעלים במסיבת עיתונאים שקיים.

על כך שישלים בקרוב 10 שנים במכבי:
"מדהים איך הזמן טס, היו פה חוויות מתוקות ויוצאות דופן ולא הייתי מחליף זאת תמורת שום דבר".

אתה יכול לתת דוגמא למועדונים שמהווים דוגמא למכבי?
"יש הרבה מועדונים. אני לא נמצא בתוך מועדונים אחרים אלא בתוך המועדון הזה ובעסקים שלי. לתרבות שלנו יש קשר לגישה, למוסר עבודה, לכבוד לחברייך לקבוצה, למנהלים שלך, ליריבים. זה דברים בסיסיים, אבל הם יכולים להיות מילים והם גם יכולים להיות מעשים ודרך. רוב האנשים מעגלים פינות כשהם יכולים ויש כאלה שלא. אנחנו רוצים להיות אלה שלא מעגלים כשהם יכולים, כמו עוד הרבה דברים. סגנון חיים, איך אתה מתאמן, עמידה בנהלים ומדיניות של המועדון שנקבעו לטובתו הכוללת של המועדון. הבנה שאין מישהו גדול מהמשחק ומהמועדון. אלה מילים אבל אנחנו מעוניינים בהן כגישה, פעולות. ביחד כקבוצת אנשים שחיה כך התוצאות גם יגיעו. זה תלוי בנו ויש לנו עוד עבודה". 

מה תיחשב כהצלחה?
"אנחנו יודעים שאנחנו עדיין לא שם. יהיו לזה ראיות על המגרש ומחוצה לו. אבל יהיה ברור לכולם שיש לנו תרבות וקבוצה שמתאימות לחזון. הרמנו את הרף ונמשיך לעבוד קשה כדי להשיג זאת".

על הכסף ששולם בעבר:
"כיום הקבוצה במקום אחר ואין טעם להסתכל אחורה. היינו צריכים לבנות משהו מכל מיני סיבות. קל לדבר על משכורות יקרות של שחקנים לאחר שראינו את התוצאות. כמובן שאנחנו לא משלמים לשחקנים יותר מדי. היו מקרים מסויימים ששילמנו מעט יותר והיו שחקנים שקיבלו פחות ממה שמגיע להם בכך".

על איביץ׳:
"ראשית לאיביץ' יש חוזה כך שאין דאגה בנושא. הוא מתאים מאוד לדינמיקה של המערכת ושל קבוצת כדורגל. אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה שלו, אבל כמו שאמרנו כבר בעבר, יש לנו תרבות של התמודדות עם שינויים בכל מצב שקורה. תמיד נשתדל להיות מוכנים לדברים מראש, אז בכל שינוי שקורה לנו אנחנו נסתכל עליו כהזדמנות. אנחנו מאוד מרוצים מהמאמן ואנחנו כבר מצפים לעונה הבאה".