בר כהן, נדב נידם ועידו שחר, בוגרי מחלקת הנוער ששיחקו בעונה שעברה בקבוצת הנוער ומשחקים גם במדי נבחרות הנוער של ישראל, חתמו הבוקר על הארכות חוזים במכבי ת"א.

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "כולם במועדון מאושרים כי שלושה מהשחקנים הצעירים הטובים בישראל חתמו היום על חוזים חדשים במכבי. בעונה שעברה ראינו מה התוצאות שניתן להגיע אליהן עם שילובם של המכביסטים שגדלו אצלנו לקבוצה. כולם במכבי מאמינים כי בר, עידו ונדב ימשיכו בדיוק באותה הדרך. ברצוני להודות לפטריק ולצוות שלו על המשך העבודה הקשה בדרך לפיתוח דור השחקנים הבא ולמיץ' על ההשקעה הבלתי פוסקת שלו במחלקת הנוער".

פטריק ואן לוון, המנהל הביצועי, הוסיף: "בר, עידו ונדב הם שלושה שחקנים מוכשרים ששיחק יחדיו בקישור של קבוצת הנערים ועשו בעונה שעברה את קפיצת המדרגה לקבוצת הנוער בה שיחקו באופן סדיר. לשלושתם פוטנציאל אדיר והזדמנות מצוינת לשחקנים מקצוענים ולעתיד של מכבי תל אביב".

נידם, המשחק בעמדת הקשר האחורי, כבש שער אחד ב-27 הופעות בכל המסגרות במדי קבוצת הנוער. הוא ערך בעונה שעברה את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת בניצחון 1-4 על מכבי נתניה, ארבעה ימים לפני יום הולדתו ה-18. נידם, שהופיע 24 פעמים במדי נבחרות הנוער והנערים של ישראל, אמר לאתר הרשמי: "אני עדיין לא קולט. זו הרגשה מדהימה, ממש חלום שמתגשם. כרגע אני מסתכל קדימה והציפיות הן להמשיך להתקדם ולהוכיח את עצמי. אני בטוח בעצמי ומקווה לממש את הפוטנציאל".

כהן, המשחק בעמדת הקשר ההתקפי, כבש שבעה שערי ליגה ב-30 הופעות בכל המסגרות במדי קבוצת הנוער וערך גם הוא את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת בניצחון 0-3 על מכבי נתניה במאי 2019. כהן, שכבש שני שערים ב-12 הופעות במדי נבחרות הנוער והנערים של ישראל, אמר לאתר הרשמי: ״זו הרגשה נפלאה. מדובר בהתקדמות גדולה עבורי וכולי נרגש לחתום במועדון הגדול ביותר בארץ. אני מתכוון לעבוד קשה ולתת את הכי טוב שאני יכול. אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במגרש".

שחר כבש צמד שערים מעמדת הקשר האחורי ב-29 הופעות במדי קבוצת הנוער ועוד 2 שערים ב-38 הופעות במדי נבחרות הנוער והנערים של ישראל. הוא אמר לאתר הרשמי: " מכבי הוא המקום בו גדלתי, זה הבית. להמשיך במועדון זו תחושה נפלאה. לחתום את החוזה הבוגרים הראשון שלי במכבי זה מאוד מרגש. החלום הוא באמת להגיע לבוגרים ומשם השמיים הם הגבול״.