אחרי 9 ימים בהם התחברה והתגבשה במחנה האימונים בהולנד, מכבי תל אביב ערכה הערב (שבת) ניסוי כלים ראשון. שחקניו של ולדימיר איביץ' גברו במתחם בעיירה הורסט 0:5 על קבוצת 'גלובל פוטבול' אקדמי במשחק ההכנה הראשון שלהם לקראת עונת 2019/20.

הפרס המשוגע 3: ככה נראה יום מפנק עם אצילי וגלזר

תקציר: 0:5 למכבי על גלובל פוטבול

מחצית ראשונה
למרות חום כבד של 36 מעלות, מכבי פתחה את המשחק בצורה טובה. בדקה ה-5 היא גם כבשה, אך שער של יוני כהן נפסל בגלל נבדל לאחר מסירה של דוידזאדה. בדקה ה-10 מכבי כבר הצליחה לעלות ליתרון. איתי שכטר חטף כדור להגנת היריבה, פרץ לתוך הרחבה וסיים עם בעיטה מדוייקת ברגל שמאל. 0:1 למכבי. בדקה ה-20 הצהובים קיבלו הזדמנות נוספת לאחר עבירה על שכטר. כהן סובב כדור חופשי מ-25 מטרים, שחלף מעל השער. 

המשחק נעצר למספר דקות בעקבות הפסקת שתייה ועם חידושו חוזז (23) ושכטר (24) הגיעו למצבי בעיטה בתוך הרחבה אבל נבלמו בשחקני הגנה. בדקה ה-28 גם היריבה הגיעה להזדמנות אבל בעיטה של ארסיץ' פגעה בז'איר ומשם המשיכה לידיו של דניאל פרץ. בדקה ה-33 מכבי כבשה את השני. מסירת עומק של ריקן שלחה את יוני כהן באגף השמאלי. האחרון העביר רוחב ועדן קארצב שלח את הכדור לרשת. 0:2 למכבי. 

מחצית שנייה
איביץ' החליף את מרבית ההרכב בפתיחת המחצית השנייה ומיד לאחר מכן גם ראה את צ'יקו אופואדו מתחמם עם צמד שערים מהיר. בדקה ה-52 איילון אלמוג ניסה להעביר רוחב שנבלם, עטר השתלט, מצא את צ'יקו והניגרי כבש את ה-0:3 . 4 דקות לאחר מכן אופואדו ביצע 'דאבל פס' יפה עם דור פרץ והעלה את מכבי ל-0:4. 

דקה עברה וגם רוסלן ברסקי הצטרף לרשימת הכובשים. הפעם צ'יקו חטף כדור והקשר ירה כדור חזק ברגל ימין ומקצה הרחבה לרשת. 0:5. 18 דקות לסיום שרן ייני שלח מסירת עומק לעטר, שעקף את השוער אבל תוך כדי סיבוב הדביק את הכדור לקורה. 3 דקות לאחר מכן עטר גם סובב כדור חופשי שחלף מעל השער. בדקה ה-85 לחץ של אופואדו הוביל לאיבוד כדור של ההולנדים, עטר ביצע פעולה יפה שכללה הקפצה ובעיטה מהירה אך הוא שוב נעצר בקורה. עד לשריקה האחרונה לא הובקעו שערים נוספים, 0:5 למכבי בסיום.

הרכב מכבי: דניאל פרץ (עומר כץ, 46), דן גלזר (נועם כהן, 46), ז'איר אמאדור (שרן ייני, 46), שחר פיבן (מתן בלטקסה, 46), אופיר דוידזאדה (בר כהן, 67), נדב נידם, עדן קארצב (דור פרץ, 46), אבי ריקן (רוסלן ברסקי, 46), יונתן כהן (איילון אלמוג, 46), מתן חוזז (צ'יקו אופואדו, 46), איתי שכטר (אלירן עטר, 46).

הרכב גלובל פוטבול: ריצ'י סטיינמן, שאקיל וודסטרה, טיס אוורס, דניס הייטינחה, דריו טנדה, סבסטיאן שרזן, דלאנו גרוטניס, טיחה טן דן, דנזל גראבנברץ', אניל מרסן, פיליפ ארסיץ'.