עונת חדשה כבר כאן והיום (שני) קיבלנו רגע ראשון מרגש. מועדון הכדורגל מכבי תל אביב חבר למותג העל FILA והשניים השיקו את המדים הרשמיים של הקבוצה לעונת 2019/20.

אירוע ההשקה נערך בחנות FACTORY 54 בנמל תל אביב, אליה הגיעו שחקני הקבוצה דור מיכה, אלירן עטר, איתי שכטר, שחר פיבן, עומר אצילי ומאור קנדיל שהציגו לראווה את 3 הסטים עימם תשחק העונה אלופת המדינה.

בן מנספורד ויוסי אירני בהשקת סט התלבושות החדש לעונה

מלבדם, אל האירוע הגיעו גם שלל סלבס שהגיעו להתרשם מהקולקציה החדשה ובהם כוכבי הריאליטי לירון 'טילטיל' אורפלי, אסף גורן ויוסיאל נאמן והמוזיקאים שקד קוממי, רגב הוד ופיטר רוט.

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד אמר במהלך האירוע: "תודה ענקית ליוסי אירני וכולם על הארגון האדיר הזה. במכבי אנחנו תמיד רוצים להיות הראשונים ולהוביל בכל דבר שאנחנו עושים ואני חושב ששיתוף הפעולה עם FILA הוא סימן לאיך אנחנו רוצים להיות. כשאתה מסתכל על המשמעות של המותג FILA הוא מאוד איקוני, אח המותגים היוקרתיים והנחשבים בעולם כיום ואנחנו נרגשים שזה שותף ארוך טווח שלנו".

צפו בתמונות

יוסי אירני, מבעלי קבוצת אירני, סיפר: "זה אירוע מאוד חשוב לחברה שלנו. לפני שנה הייתי בתצוגה של FILA ונפגשתי עם נשיא FILA העולמי, שלצערי מאז הלך לעולמו. שאלתי אותו מה הוא יכול לתת לישראל ולמכבי תל אביב, והוא יהודי חם והוא הבין את המשמעות. הוא אמר לי שלהביא את מכבי ת”א וזה כמו חלום בשבילנו. הבאתי להם פיתוחים מ-FILA העולמית והסיפור התחיל להתפתח ועכשיו אנחנו פה”.

“זה מותג שנמצא בתנופה בינלאומית אדירה ואנחנו מאושרים משיתוף הפעולה הזה ואנחנו בטוחים שהוא יימשך לפחות כמה שנים ויעשה טוב גם ל-FILA וגם למכבי תל אביב”.