אקדמיית הנוער של המועדון קיימה היום (שני) יום מיוחד עבור שחקני כדורגל צעירים. צוות האימון הרחב ערך יום פתוח עבור ילדים מכל רחבי הארץ. את היום המיוחד ניהל רן אליאס, האיש שעומד בראש מערך הסקאוטינג באקדמיית הנוער. לצד אליאס עמד צוות  מאמנים שעזרו לשמור על איכות, מקצוענות והנאה. בראש המערכת עומד המנהל הביצועי, פטריק ואן לוון, שמעוניין להמשיך ולקיים את הימים הפתוחים הללו כשהמטרה בעונה הבאה היא לקיים ימים פתוחים נוספים עבור שחקני כדורגל בגילאים שונים.

היום הפתוח התחלק לשני חלקים, תחילה הגיעו השחקנים הצעירים יותר (שנתונים 2010 עד 2013). הצוות המקצועי דאג להכין אימונים מותאמים לפי גיל ויכולת, מה שעזר לשחקנים הצעירים להשתלב במסגרת האימון. בהמשך היום השחקנים הבוגרים יותר ערכו אימון נפרד המותאם לגילם (2007 עד 2009). האימונים נערכו בהתאם לפילוסופיית המועדון.

במידה ותהיה התאמה, הצוות המקצועי יצור קשר עם השחקנים המתאימים להמשך התקשרות. היום המיוחד יצר הזדמנות מצויינת לילדים מכל רחבי הארץ להתקרב למועדון הצהוב ולספוג את הערכים של מכבי תל אביב.

ראש מערך הסקאוטינג באקדמיית הנוער, רן אליאס, סיפר על היום המיוחד שהתקיים בקריית שלום: ״היום חווינו מספר שיא של משתתפים ביום הפתוח. הגיעו שחקנים מכל רחבי הארץ שאומנו על ידי מאמני אקדמיית הנוער. מדובר בפרוייקט אחד מיני רבים שהמטרה היא שבשנה הבאה יתקיימו 3 ימים פתוחים מסוג זה. המטרה באירועים הללו היא לראות שחקנים מוכשרים מכל הארץ ולתת להם בעצם את ההזדמנות לשחק ולהתאמן במגרשי האימונים של אקדמיית הנוער תחת המאמנים המקוצעיים שלה. התחושה שלנו היא שהיום הזה הראה את העוצמות של מכבי תל אביב. תודה רבה לכל המאמנים ואנשי המועדון שארגנו את היום הנהדר הזה״.