מכבי תל אביב אמנם תסיים היום (ראשון) את מחנה האימון הראשון שלה העונה, אך  בניגוד לשנים קודמות העונה תצא האלופה לתקופת הכנה נוספת בהולנד (7-15.7). כחלק מהעבודה לקראת העונה הקרובה ומשחקי מוקדמות ליגת האלופות שבפתח, שחקניו של ולדימיר איביץ' יקיימו סדרה של 3 משחקי אימון וזה הלו"ז שמחכה להם:

9.7: מכבי ת"א – אוניון סן ז'ילואז 
משחק ההכנה הראשון בסדרת המשחקים של הצהובים יהיה מול היריבה מהליגה השנייה בבלגיה. בעונה האחרונה סיימה סן ז'ילואז את הליגה במקום השלישי בטבלה.

תקציר: 0:5 למכבי על גלובל פוטבול

11.7: מכבי ת"א – גנק
משחק האימון השני יפגיש את האלופה הישראלית עם אלופת הליגה הבלגית, שזכתה בתואר בזכות יתרון של שתי נקודות על פני קלאב ברוז'. גנק עצמה מתכוננת גם היא לקראת העונה שבפתח, כאשר מקומה בשלב הבתים של ליגת האלופות מובטח.

14.7: מכבי ת"א – ספרטה רוטרדם
את סדרת משחקי ההכנה בהולנד תנעל מכבי עם מפגש מול הקבוצה מהליגה הראשונה במדינה. בעונה החולפת הצליחה ספרטה לעלות לליגה ההולנדית הבכירה לאחר שסיימה במקום השני בליגה השנייה ולאחר מכן השיגה את הכרטיס בסיום משחקי פלייאוף.

מעט לאחר שתסתיים סדרת משחקי האימון תחל מכבי את העונה באופן רשמי. ב-20.7 ייערך משחק אלוף האלופים מול בני יהודה, שבסיומו יחולק גם התואר הראשון של העונה. מספר ימים לאחר מכן (23/24.7, מועד סופי טרם נקבע) תתייצב מכבי למשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות, כשתפגוש את המנצחת בין אסטנה לקלוז'. השתיים ייאבקו על הכרטיס בסיבוב המוקדמות הראשון.