עם צלחת האליפות בארון, קבוצה עוצמתית ומוכחת על המגרש ומחוייבות בלתי מתפשרת למצויינות בכל תחום, מכבי תל אביב ממשיכה להרים את הרף גם בעונת 2019/20. מועדון הכדורגל המוביל בישראל גאה לחבור לראשונה ל-FILA, ממותגי האופנה הנחשקים בעולם, ולהוציא לדרך את שיתוף הפעולה עם השקת המדים הרשמיים לעונה הקרובה.

צפו בסרטון השקת המדים הרשמיים:

העונה יוביל את מדי הבית של מכבי אחד העיצובים האיקונים בתולדות המועדון. את קדמת הבמה יתפסו המשבצות הצהובות-כחולות – קונצנזוס חוצה יציעים – שנחקקו בלב האוהדים בעקבות ההצלחה הגדולה בעונת הדאבל ההיסטורית של 1995/96, וכעת ישתלבו בפרק חדש ומסקרן בהיסטוריה הצהובה.

בנוסף, בקרב הקהל התגבשה לאורך השנים ציפייה הולכת וגוברת לעיצוב ספציפי, שהוזכר פעם אחר פעם כמבוקש במיוחד. העונה אפשר לבשר כי FILA הרימה את הכפפה ועם עיצוב מדי החוץ החדשים דאגה כי ההמתנה סוף סוף תסתיים.

אליהם מצטרפת התלבושת השלישית ששואבת השראה חזקה מהעולם של FILA. התלבושת עוצבה עם פסים אורכיים על גבי רקע לבן, בתוספת צווארון וכפתורים, ומחברת את שחקני מכבי וקהל האוהדים לקו והסגנון הייחודיים של המותג.

מלבד החשיבה הרבה שהושקעה בפן העיצובי, המדים הרשמיים יציגו גם שילוב של סטנדרט איכות גבוה וטכנולוגיה מתקדמת. אחת התוספות המרכזיות היא השימוש בטכנולוגיה לנידוף מהיר של זיעה, שתסייע לשחקנים לדחוף את עצמם לביצועים מיטביים ותאפשר גם לאוהדים להנות מהנוחות המירבית שמציעים המדים החדשים.

וכמובן שזו רק ההתחלה. השקת הקולקציה החדשה היא כאמור יריית הפתיחה לשיתוף הפעולה המסקרן בין המועדון ל-FILA, שבשנים האחרונות ביססה את מעמדה כמותג פופולרי וטרנדי בקרב מובילי דעה בתחום האופנה בעולם.

במסגרת שיתוף פעולה זה גם פרטי ביגוד ואקססוריז נוספים של מכבי יושפעו מהסגנון של המותג הנחשק – והכל לרווחת שחקני ואוהדי אלופת המדינה ובהתאם לסלוגן שלאורו נבנתה קולקציית 2019/20: FEEL LIKE A CHAMPION.