מכבי תל אביב תעלה מחר (שלישי ב-20:00) למשחק הגומלין נגד קלוז' במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. אחרי ה-0:1 לזכות הרומנים במשחק הראשון, שחקניו של ולדימיר איביץ' ינסו לחולל מהפך בנתניה ויממה לפני דיבר המאמן במסיבת העיתונאים לקראת המפגש המכריע.

"אנחנו בפיגור של שער, אבל אנחנו משחקים בבית, רוצים לעלות לשלב הבא וזה אומר שאנחנו צריכים לנצח בהפרש המתאים. ניתן הכל כדי לעשות זאת", אמר איביץ' בתחילת דבריו, "ברור שלא יהיה קל, אנחנו משחקים נגד קבוצה מנוסה, אלופת רומניה עם הרבה שחקנים מנוסים ושחקנים זרים. אני חושב שעשינו עבודה טובה במשחק הראשון בעיקר בהגנה. הם כבשו שער ממצב אחד וזה אומר שצריכים להיות מרוכזים 95 דקות. אסור לתת מצבים קטנים. אחרי המשחק הראשון, אנחנו מבינים שאנחנו יכולים לשחק נגד הקבוצה הזו ואנחנו יכולים לנצח. יצרנו יותר מצבים מהיריבה, ואני מאמין שהמשחק מחר יהיה שונה. השחקנים שלי יודע מה אני דורש מהם ואני בטוח שהם יתנו 100 אחוז". 

על מצב הסגל:
"הסגל הקיים הוא הטוב ביותר שיש לנו כרגע. הוא ישחק ואני בטוח שהשחקנים האלה יראו שהם ראויים להיות פה והם הטובים ביותר בישראל. אני מאמין בזה. אני לא רוצה להוסיף לחץ, אני מקווה שלא יהיה לחץ מתוצאה שלילית ואני אחראי לזה בכל מקרה – לא השחקנים".

על כך שמכבי תצטרך להבקיע:
"אני מאמין שאנחנו יכולים להבקיע 3 שערים ואולי גם יותר. למה לא? אנחנו צריכים להכין את עצמנו טוב למשחק בשני צידי המגרש. אנחנו יודעים איך הם משחקים, יודעים שהם טובים במצבים נייחים. אנחנו צריכים רק להיות חיוביים, להילחם על כל כדור, לתת מאה אחוז. אני בטוח שהתמיכה של האוהדים תעזור לנו, ואני רוצה שהשחקנים פשוט יעלו לשחק ויעשו את מה שהם יודעים לעשות". 

על חשיבות ליגת האלופות:
"ברור שהתחרות הזו היא הגדולה ביותר עבור כל מי שעובד בכדורגל האירופי. זה משהו מיוחד. כולנו מתכוננים לתת את המקסימום, להכין את הקבוצה ולהראות את האיכות שלנו. אני מקווה שמחר יהיה משחק טוב ואם ניתן מאה אחוז ונהיה מרוכזים במשך כל המשחק התוצאה תהיה איתנו".