פרי גיים
עונת 2019/20 יצאה לדרך. מכבי תל אביב החלה הערב (שבת) עונה חדשה כאשר פגשה את מחזיקת הגביע בני יהודה למשחק אלוף האלופים, שנערך באיצטדיון המושבה, ובסיומו גם זכתה בתואר הראשון של העונה.

הצהובים הגיעו לאחר תקופת הכנה שכללה שני מחנות אימון ורגע לפני המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות מול קלוז' הרומנית באמצע השבוע הקרוב. האלופה חיפשה זכייה שישית בתולדותיה במפעל, כאשר הפעם האחרונה שעשתה זאת היתה לפני 32 שנים – ב-1987. 

המאמן ולדימיר איביץ' החליט לעלות הרכב שכלל את ה-11 הבאים: אנדראס יאניוטיס, מאור קנדיל, שרן ייני, שחר פיבן, מתן בלטקסה, דן גלזר, רוסלן ברסקי, דור מיכה, מתן חוזז, יונתן כהן וארון שוינפלד.

 מחצית ראשונה
המשחק נפתח באופן שקול כששתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים ליד השערים. בדקה ה-20 ביצעה מכבי את החילוף הראשון כששרן ייני, שנפצע, ירד לחדר ההלבשה וז'איר אמאדור תפס את מקומו.
 
זה לקח 28 דקות אבל אחרי כדור קרן מצד שמאל הגיע הכדור לחוזז באגף ימין. האחרון הגביה כדור חזר הלרחבה ושוינפלד, שהצליח להשתחרר מהשמירה עליו, כבש מקרוב את הראשון. 0:1 למכבי. 
 

בדקה ה-35 יאניוטיס עמד לראשונה במבחן אחרי שזנטי ניסה את כוחו בבעיטה שטוחה מ-17 מטרים אבל מצא את היווני מוכן. מן העבר השני שוינפלד היה יכול להכפיל את היתרון וגם את מספר השערים שלו, אך הנגיחה שלו מההרמה של גלזר הייתה חלשה לידיים של זובאס.

מכבי ניסתה להכפיל את היתרון עוד לפני המחצית ויונתן כהן היה קרוב לעשות את זה אחרי פירצה לרחבה מצד שמאל ובעיטה מזווית קשה שמצאה את זובאס מוכן. בסיום המחצית מכבי ירדה ביתרון 0:1.

מחצית שנייה

המחצית נפתחה בלי שינויים בהרכבי שתי הקבוצות. בדקה ה-54 גלזר היה קרוב להכפיל את היתרון אחרי שהתרומם גבוה מעל להגנה הזהובה לכדור קרן שהרים כהן, אך הנגיחה הייה גבוה מעל לשער. גם כדור חופשי של יונתן כהן מ-25 מטרים לא היה רחוק מהקורה של זובאס. 
 
איביץ' בחר להמשיך ולחזק את החלק ההתקפי והכניס למשחק את אלירן עטר, איתי שכטר ואבי ריקן. דוידזאדה החליף בהמשך את מתן בלטקסה.
 
תוצאת המשחק לא השתנתה ובסיום המשחק השחקנים של איביץ' הניפו את הגביע הראשון לעונת 2019/20. זו הזכייה השישית של הצהובים בתואר ובכך שברו שיא ישראלי נוסף.